dinsdag 11 augustus 2009

New! The Lip Scrub

It's about time! Ik roep al zo lang dat ik een goede lippen scrub wil hebben in mijn shop, maar na talloze pogingen had ik de moed bijna opgegeven. Ik heb het geprobeerd met poedersuiker, rietsuiker, bruine suiker, vanille suiker, suikerklontjes suiker en turbinado suiker (of een combinatie van de genoemde soorten suikers) maar niets vond ik prettig genoeg om mee te scrubben. Een paar dagen geleden deed ik opnieuw een poging maar dit keer met gemalen kristalsuiker. Daar voegde ik nog wat verzorgende en voedende ingrediƫnten aan toe zoals mangoboter, biologische vaseline (gemaakt uit bijenwas en dus niet vervaardigd uit petroleum!), jojoba olie, babassu olie en kokos olie. Het maakt je lippen heerlijk zacht en glad. Weg droge velletjes, hello kissable lips!



Op twitter stelde ik de vraag "Peppermint or Cinnamon?" waarop het merendeel "kaneel" koos. Een goede keuze! Ik heb aan deze Lip Scrub een tikkie kaneel aroma toegevoegd die je lippen tijdens het scrubben een warm en tintelend gevoel geven. Het bevorderd de bloedcirculatie waardoor je hele gezonde en zwoele lippen krijgt. Nice!



Hoe werkt dat nou, zo'n Lip Scrub? Je roert de scrub iets door en neemt een beetje, ter grootte van een erwt, op je wijsvinger. Breng dit aan op je lippen en masseer de scrub op je lippen met kleine ronddraaiende bewegingen. De huid van je lippen is heel teer, dus doe dit niet te lang. Zelf hou ik 30 seconden tot een minuutje aan voor beide lippen. Haal de scrub weg met een tissue en verwijder de rest met water. Na het scrubben heb je een mond waar Angelina u tegen zegt! ;)

Ik verkoop de Lip Scrub in mijn webshop, onder Lip Treats. Het zit in een klein potje van 10 ml, maar je hebt steeds maar een beetje nodig, dus het potje zal best lang meegaan. Prijs € 3,95. Ik gebruik momenteel de sample potjes van Sephora, maar ben druk op zoek naar neutralere potjes waar ik dan ook mijn eigen label op kan doen. Ik kon niet wachten tot ik andere potjes had gevonden, ben zelf onwijs fan van deze Lip Scrub en wilde het zo snel mogelijk met jullie delen! ^^

Met de speciale aktiecode *LIPPIES* ontvang je t/m 16 augustus € 1,00 kennismakingskorting op de Cinnamon Bun Lip Scrub. Get yours today!



Vraag van de dag: Hebben jullie wel eens van een lippen scrub gehoord? Zou je het gebruiken en of kopen? Waarom wel of niet?

Until next time
~Serena Verbon