maandag 24 augustus 2009

Mineralissima mineral make-up



Al een hele poos terug ontving ik een pakketje van Mineralissima. Een fijne NL webshop met een uitgebreid assortiment aan minerale make-up. Minerale make-up heeft voor mij als groot voordeel dat het mijn poriën niet verstopt. Ik heb best last van puistjes, dus ik moet er niet aan denken dat make-up er voor zal zorgen dat het alleen maar erger wordt! Andere belangrijke feitjes zijn dat Mineralissima's make-up niet is getest op dieren en dat het 100% puur natuurlijk is!

Er zaten veel mooie make-upjes én een kwast in mijn bestelling maar ik heb inmiddels toch een paar favoriete produkten die ik graag met jullie wil delen.



En nu niet schrikken, maar dit is mijn blote gezicht (zusje chillt hem op de achtergrond):


Allereerst heb ik de Almond concealer gebruikt om oneffenheden weg te werken :


Zo! Dat ziet er al een stukje beter uit, niet? ;D

Vervolgens heb ik mijn wangen, slapen, voorhoofd en neus aangetipt met de Sunkissed Bronzer (de Terracotta is ingepikt door Samantha). Deze bronzer is niet te donker, dus het geeft me een heel natuurlijk zongebruinde teint. Hij is ook niet te glittery, maar heeft juist een prachtige subtiele shimmer. Erg mooi! Verder heb ik Youth Dew als blush gebruikt op de appeltjes van m'n wangen. Youth Dew geeft me echt een hele frisse en gezonde look:


Wat mij betreft ga ik zo gewoon naar mijn werk, maar ik moet me natuurlijk wel een beetje uitsloven voor jullie ;) Mijn favoriete oogschaduw kleuren zijn Dragonfly en Lola uit de metallic collection.

Dragonfly is een donkerbruine koperachtige kleur met een prachtige groene finish. Heel apart maar errug mooi:


En Lola is een donkerpaars/blauwe kleur:


De foto hieronder is met flits genomen. Zo komen de kleuren en de finishes extra mooi tot uiting:


Ik vind minerale make-up echt heel fijn! Je voelt amper dat je het ophebt, maar toch geeft de concealer een goede dekking. Hetzelfde gevoel krijg ik bij de foundation (die draag ik heel af en toe). Zoiets had ik eigenlijk niet verwacht van een poeder. Hoe kan dat nou goed dekken? Maar het werkt echt! Vooral voor mensen die niet van dat 'geplamuurde' gevoel houden (of al snel vinden dat het zo aanvoelt) is minerale make-up een uitkomst!

Op de site kun je allemaal sample sizes bestellen vanaf slechts € 1.00 maar ook de full size prijzen zijn niet duur. En lekker dat het een NL shop is, dan zijn je bestellingen supersnel in huis! Oja, Mineralissima heeft ook een mascara en oogpotlood geheel op natuurlijke basis. Ik heb alweer wat spulletjes in mijn mandje geplaatst *oeps*



Zijn jullie bekend met minerale make-up? En zo ja, bevalt het?

En wat vinden jullie van de webshop Mineralissima?

until next time
~Serena Verbon