woensdag 26 augustus 2009

Fancy & Flavourites

It's amazing! Vandaag was echt een goede mediadag voor me. 's Ochtends ontving ik een mailtje van de Fancy. Een poosje terug hebben ze me namelijk gevraagd of ik interesse had om mee te doen met een winaktie. En aangezien ik in mijn jongere jaren regelmatig de Fancy verslond was ik daar wel voor te porren natuurlijk, ik vind het een superleuke jonge meiden glossy.

Vandaag is deze winaktie te vinden op Fancy.nl :



Ook werd ik in het "echte" magazine genoemd:



En zelfs mijn blog is genoemd (inwendige juich!!!) :



Doen jullie ook mee met de Fancy / The Secret Garden winaktie? Surf naar Fancy.nl en beantwoord de vraag welke zeep we niet in ons assortiment hebben. Échte TSG lovers weten dat natuurlijk meteen ;)

Vanmiddag kreeg ik een mailtje van Flavourites. Flavourites is een hele mooie verzamelsite met allerlei prachtige en unieke webshops. Ik ben er een keer per toeval op terecht gekomen en ik BLEEF klikken, seriously! Eigenlijk mag je alleen op de link klikken als je bij voorbaat al weet dat je nergens naar toe hoeft, dus jullie zijn gewaarschuwd, comprende?

Flavourites had een tijdje terug mijn webshop The Secret Garden gespot! En uit hun mailtje begreep ik dat ik daar best trots op mocht zijn, aangezien ze niet zomaar iedere webshop plaatsen. Ik citeer: "Sterker nog: de lat ligt hoog, minder dan 10% van de webshops die zich bij ons aanmelden komt in aanmerking voor een plekje op de site. Alleen de állerleukste webshops plaatsen we op Flavourites. Soms spotten we zelf (of onze bezoekers) een leuke webshop, zoals ook bij jouw shop is gebeurd. We vinden je webshop zo leuk dat we 'm graag gaan plaatsen."

Ik voelde me dan ook zeer vereerd! Vanaf vandaag is mijn shopje op deze fantastische site te vinden onder Beauty:




[klik op de afbeeldingen voor een groter beeld]

Ik ben zo blij met alle positieve aandacht voor mijn shop en blog! En het leuke is dat ze gewoon zelf naar me toe zijn 'gestapt'. Daar ben ik best een beetje trots op, dat mag wel he? ^^

Until next time
~Serena Verbon