zondag 26 juli 2009

uitslag BeautyLab Giga Winaktie!!





Samantha en ik hebben met veel plezier jullie inzendingen bekeken en beoordeeld. Tussen de lachbuien door hebben we ook serieus gekeken naar originaliteit (dus niet klakkeloos Samantha's look overnemen), échte ordinairiteit (dus geen clownsgezichten of gekke verkleedpartijtjes, het moest wel echt overkomen) en gebruik van typische rekwistieten.

Voor bovenstaande punten kon er maar één team als winnaar uit de bus komen, Shellie met haar vriend Sjon! Geweldig gedaan, gefeliciteerd! De frituurpan, de vriend op tuinstoel compleet met bierbuik en blikkie bier, het kleine keffertje met de naam Prinsesjuh, het peukie, de legging, de luipaardprint, de rode tailleriem, de grote hoeveelheden goud (maar net niet té veel, chapeau) en de tikkie ordinaire make-up maken het geheel heel geloofwaardig. Shellie en Sjon hebben alles uit de kast getrokken voor deze wedstrijd, en dat wordt uiteraard zeer gewaardeerd.



Ook Shellie's geschreven stukje was hilarisch en helemaal in Breezer stylo geschreven en ze kwam ook nog eens met een handige tip. Met recht op numero uno dus! Ik neem zo snel mogelijk contact met jullie op voor de contactgegevens zodat de prijs snel jullie kant op komt.

Shellie's stukje:
EeEeeeeeEeeeeeeeeeeeeEeeeeYY GErRiT n SeReEen,
Ut is jUllieW bEstuUuUh vRienDinNeTjuHhh SHeLliE
K zOu Me Ff VoOrSTelLuH vOoR dE sIteee..!!!
K bEn DuS sHeLliE,,, BeN 23 jAaR oUd eNnUhhh K wOoN sAmEn
met Mn VrIeNd Sjon En MiSluKtE ChIwaWua (of HoE Ju T ScHrijFt) PriNsEsjUh.
Ik BeN dus eGt Un Meek-Up Lovah MaOr dat S ook WeL Te siEn,, SoMmiGe
ZeGguh dat RoKuh SLEg vOr juhh is, MaAr Ik RoOk GewOoN graAg KamEel, WeEtjeWel..
En, MiJN HuID ziEt eR NoG StEeDS EgT MoOii uit, DuS da RokUh sLeG is vOr juh s
DuS Eg BulLsHitt. Mn CrIb StaAwT iN HaOrLeM. SjOn HeBt DiT hUiS GeReGewLt,,
ZoAlS jE ken ZiEn OwP dU fOtO hOuDe We VaN lKkR fRiTurUh En EeN LkKr PeUkiej. SjOn HoUdT oOk WeL vAn EeN pIlsIe, MaAr NiEjj MeEr DaN 10 PeR dag HoOr,,
NoG Ff Un BjoEtie TiP: AlS ju Je MeeK-Up sNacHts LekR LaAt ZittUh TiJdEnS Ut TuKkUh HeBbIe SoChteNds MiNdeR WeRk,,

NoU dA WaS M,
KuSjjJjjjjjjjj,
ShELliE


Extra kudos verdienen Priscilla en Pukkie Ramirez (artiesten naam). Priscilla heeft naast haar geweldige inzending namelijk ook nog eens een supergrappig filmpje opgenomen:


Onze favoriete quote;
"Hier naast me woont mijn broer. Of nou jaaaa, vriendje ook wel"

En Pukkie. Wat zal ik zeggen. Pukkie is een échte échte. Ik vond het vooral leuk om het effect van je eigen wenkbrauwen wegwerken, en dan nieuwe op je voorhoofd bijtekenen te zien. Je hebt meteen die zwoele en zeer gewilde travestie look te pakken zo! Amazing!



Priscilla en Pukkie mogen als troostprijs beiden voor € 10.00 bestellen in mijn webshop The Secret Garden, op kosten van de zaak! ;)

Aan iedereen die niet in de prijzen is gevallen, toch reuze bedankt voor het meedoen! Geef de moed niet op want ik organiseer binnenkort een nieuwe winaktie en dan hoop ik op minstens net zo veel inzendingen!

Until next time
~Serena Verbon