donderdag 30 juli 2009

Nieuwe Bath Tablets!

Ik vond het weer eens tijd voor een paar nieuwe TSG produktjes! En omdat ik woensdag om de week een roostervrije dag heb, had ik vandaag dus lekker de tijd om heerlijk in de keuken te fröbelen. In New York heb ik prachtige gedroogde viooltjes bloemen gescoort en daar wilde ik wat mee doen. Ik heb er lila kleurige Bath Tablets mee gemaakt met de geur van viooltjes met een vleugje seringen. De naam voor deze nieuwe variant was snel bedacht: Violet!


bron: http://www.thesecretgarden.nl/ Bath Tablet - Violet

Zelf ben ik dol op fruitige geuren als het gaat om bath & body produkten. Vooral op tropische vruchten. Ik heb gekozen voor een sappige rijpe mango geur. Hmmmmm! Gekleurd met een zachte mangokleur en versierd met vrolijk knalroze suikerstrooisel (lost op in je badwater). Ik moest even over de naam denken maar het is uiteindelijk Tropicana geworden.


bron: www.TheSecretGarden.nl Bath Tablet - Tropicana

Wat vinden jullie van mijn nieuwe creaties? Gaan jullie ze volgende keer bestellen? En wat vinden jullie nog meer lekkere geuren voor in bad produkten?

Until next time
~Serena Verbon