woensdag 15 juli 2009

New Blog Design

Jullie hebben het misschien al gemerkt, maar ik heb dus sinds gisternacht een nieuw blog design! Ik ben er zo trots op want ik vind het echt ontzettend mooi geworden ^^ en het leuke is dat het design speciaal voor mij is ontworpen. Ik wilde namelijk een header die zowel met beauty als met mijn werk op het lab te maken zou hebben, dus vandaar het glaswerk (erlenmeyers, maatkolfjes, reageerbuizen) met make-upjes erin of eromheen. Mijn favoriete bloem is de orchidee en ik hou van roze, wat je ook terugziet in het design. En verder..wie leunt daar tegen een levensgrote reageerbuis? That's right, it's me! Ik zal binnenkort even een foto maken met dezelfde kleding en houding, ter vergelijking ;)

Verder zijn er nu ook een paar superhandige items aan mijn blog toegevoegd, zoals een zoekbalk waarmee je mijn blog kunt doorzoeken op trefwoorden. Superhandig! Het gedeelte waar je 'recent posts' 'recent comments' en 'labels' kun aanklikken vind ik ook super, en op deze manier neemt het niet zoveel ruimte in beslag.

Ook heb ik er een aantal nieuwe buttons bij! Een mooie button waarmee je meteen naar mijn webshop The Secret Garden gaat, en een button waarmee je mijn blog kunt linken op je eigen blog. Omdat ik ook actief Twitter en regelmatig nieuwe YT filmpjes plaats, heb ik nu ook een custom made button naar mijn Twitter account en YT channel.

Helemaal bovenaan de header is er nu een menu met aparte pagina's. Ik moet ze nog vullen maar er komt een wat uitgebreider stukje te staan 'over mij' en 'over de site' etc. Handig he?

Wat vinden jullie van mijn nieuwe blog design? Oogt het ook professioneler? En zijn er nog dingen die je mist, die handig zouden zijn om nog te plaatsen? Alle feedback wordt gewaardeerd! ^^

Until next time
~Serena Verbon