dinsdag 14 juli 2009

de prijs!

Even een aparte post over de giga prijs die je kunt winnen met de giga Beautylab Winaktie (beter bekend als de Samantha Winaktie). Ik heb inmiddels een stel inzendingen binnen en ze zijn stuk voor stuk geniaal! Helemaal tot in de puntjes over nagedacht dus ik moet zeggen, de lat is hoog! Het valt vast en zeker te overtreffen, dus geef niet op en doe mee! Ik heb zitten denken, met minder dan 15 inzendingen wil ik de winaktie eigenlijk wel uitstellen (het is natuurlijk ook vakantie tijd, dus het is wat rustiger), dus ik hoop dat ik er snel nog een stel krijg opgestuurd ^^

Goed, de prijzen! Je krijgt dus alles van het onderstaande bij elkaar thuisgestuurd in één groot pakket;

Sephora

Sephora bubbelbad douchegel in de geur monoï tiare (de lékkerste), een superleuk en handig tasje (volgens mij voor sieraden) en een lipgloss trio.

O.P.I.

Cuticle oil to go. Verzorging voor je nagelriemen.


Een grote toilettas (met handige vakjes aan de binnenkant) en teenslippers!

NYX

Trio oogschaduw 06 - purple / deep purple / prune. Daarbij passende pearl mania's poeders in de kleuren very pink pearl en lilac pearl. Een zilveren oogpotlood en een Rimmel mascara Sexy Curves.

NARS

Lip gloss duo (sample size) in de kleuren striptease en harlow

Victoria's Secret

Het welbekende hondje uit de PINK collectie (een collector's item!), een tinted lip balm in de kleur fresh en So Sexy shampoo en conditioner voor onweerstaanbare lokken!

Kate Moss

Van de geur Velvet Hour de Cashmere Body Cream - 200 ml tube.

D&G

Light Blue is echt een heerlijke zomerse geur! Jullie krijgen een miniatuur van deze geur met een bijpassend toilet- of make-up tasje.

*Alle prijzen zijn helemaal nieuw en ongebruikt*

Wat vinden jullie van de prijs? Wel waard om mee te doen toch?

Until next time
~Serena Verbon