zondag 14 juni 2009

uitslag LUSH mini winaktie!

Met razendveel enthousiasme is mijn allereerste winaktie ontvangen, echt superleuk! Ik vond het hartstikke gaaf om jullie mailtjes te lezen en hoe jullie bij het selecteren van de screenshots zo onwijs in een deuk hebben gelegen! Dat doet mij zeer deugd :) Ik kreeg ook van velen extra screenshots opgestuurd, gewoon om te lachen, echt geweldig!

Iedereen heeft uit elk van mijn filmpjes wel een 'pracht shot' kunnen nemen, maar de 'Bird of Paradise' en de 'After Party' video waren met name erg populair. Ook heb ik een inzending van een BOY mogen ontvangen. Schattig he? Er waren zelfs compilaties gemaakt, alsof één ugly foto nog niet erg genoeg was! Argh! Ik wil in ieder geval iedereen die heeft meegdaan hartstikke bedanken voor de moeite en voor het enthousiaste meedoen. Alle screenshots zijn stuk voor stuk afzichtelijk lelijk, dus well done my friends! Ik zeg: chapeau! Bijna 50 inzendingen, dat had ik nooit gedacht! Ik hoop dat mijn volgende winaktie minstens net zo veel inzendingen gaat opleveren! :)

Zoals beloofd zal ik hieronder alle (ja jullie lezen het goed) ALLE inzendingen laten zien. Sommige lijken heel veel op elkaar, echt grappig! Kijken op eigen risico. Serena Verbon stelt zich niet aansprakelijk voor de volgende traumatische beelden. De eventuele daaruit voortvloeiende medische kosten zijn niet te verhalen op bovengenoemde persoon.

Échte diehards maken compilaties! Superleuk en heel creatief! Maar de deal was dat we maar één foto zouden insturen, dus jullie kunnen helaas niet meedingen naar de prijs, dat is wel zo eerlijk tegenover de andere deelnemers. Ik vond ze zo briljant dat ik ze jullie niet wilde onthouden:


1.


2.

Screenshots uit video "BeautyLab winaktie"

3.



4.



5.

Video "Secret Adorer, Prijzen en Kadootjes!"

6.



7.



8.



9.


10.



11.



Video "Liparazzi Lipgloss review in Gala Look"

12.


13.



14.



15.


Video "5 minute make-up look challenge"

16.



17.



18.



19.



20.



21.


Video "Bird of Paradise"

22.


23.



24.


25.


26.

27.


28.


29.


30.


31.


32.



33.



Video "After Party make-up"

34.


35.




36.



37.



38.


39.


40.


41.



42.



43.



44.



45.



46.



47.


48.

Ik zei het jullie toch! Ik heb niet overdreven toen ik zei dat ze stuk voor stuk afzichtelijk waren hoor! :) Ik hoop dat jullie het hebben overleefd en er geen geestelijke en/of lichamelijke klachten aan hebben overgehouden.

Ik vind het ZO moeilijk om te kiezen! Ik laat het nog even een nachtje bezinken en zal morgen, maandag 15 juni om 22.00u laten weten wie de eervolle en gelukkige winnaar is geworden, goed?


Bovenstaande screenshot kreeg ik net nog even doorgemaild van, hoe kan het ook anders, de enige mannelijke deelnemer! Haha!

Hebben jullie een beetje lol gehad met alle foto's? En welk nummer is jullie favoriet?

Until next time
~Serena Verbon