maandag 15 juni 2009

And the winner is...

The winning most ugly screenshot E-VAR!!



Gefeliciteerd Evelien!

Waarom juist deze? Omdat ik van deze screenshot vooral HEEL HARD moest lachen, hardop, in mijn eentje! Ik opende Eveliens mailtje, ik scrollde naar beneden, ik schrok eerst, en toen wist ik van ellende niet of ik moest huilen of lachen. Het werd dus gelukkig het laatste :) Ik kijk hier ZO ontzettend wanhopig! Echt alsof ik niet helemaal goed snik ben ofzo, of alsof ik ineens heel erg nodig moet poepen. Alsof ik het ergens HEEL erg moeilijk mee heb. Alsof ik een aan de crack verslaafde junk ben die op een shot verlegen zit. Hahaha! Ja dit alles schoot door mijn hoofd bij het zien van deze screenshot. Gelukkig dat ik mijn schaamtegevoel heb kunnen verdrukken door een verstikkende lachbui. Anders moest ik nu vast en zeker in een kliniek om van een zwaar minderwaardigheids complex af te komen. Daarbij zijn mijn wenkbrauwen net twee lelijke korte streepjes, staan mijn neusgaten wagenwijd open en hou ik een wimpertang voor mijn hoofd. Perfect voorbeeld van "most ugliest screenshot e-var" dus! Evelien je welverdiende prijs komt zo snel mogelijk naar je toe. Maar dan moet je wel even je adresgegeven naar me mailen ;)

ps. als je lang genoeg naar deze foto staart komt er vanzelf een geluid bij, hebben jullie dat ook? Ik hoor "hnnnnnnng hnnnnggg hunggggg hnnnnnnnnnnnnnnnggggg" *LOL* or is it just me?

Kijken jullie al uit naar een volgende winaktie?

Until next time
~Serena Verbon