maandag 29 juni 2009

Lip Butter Balms

Ik ben echt druk bezig met het fotograferen van alle geshopte beauty & fashion stuff in New York maar omdat ik alles in één keer wil doen heb ik het nog niet helemaal af. I'm working on it, het staat al in concept! Het is best veel werk en ik probeer bij ieder item de winkel en de prijs erbij te zetten, mochten jullie het je afvragen :)

Ik heb inmiddels het adres van Manhattan Beauty Supply bij het reisverslagje gezet, dus als jullie binnenkort naar New York gaan dan raad ik jullie zeker aan om daar rond te snuffelen. Sowieso hebben ze er de goedkoopste lakjes en een NYX assortiment, en echt nog veeeeel meer! Een beauty walhalla. Terwijl de buitenkant van de winkel er best louche uitziet, zo'n cheap rood met wit uithang gevel. But you can't judge a book by its cover ey?

Vanavond was het Lip Butter Balm avondje. Ik heb weer nieuwe Coco Loco en Citrus Love bijgemaakt maar ik vond het ook tijd voor wat nieuws. Of nou ja, nieuws. Ik had heel in het begin al de minty en de choco lip balm, maar dan in een potje. Maar sinds ik ben geswitched naar de twist-up tubes heb ik ze niet meer gemaakt. Daar is vanavond verandering in gekomen! Ik presenteer aan u de nieuwe Lip Butter Balms is de variaties Minty Frosting en Choco Kiss!





Twitter is echt een uitkomst voor mij. Ik heb namelijk gevraagd hoe ik de chocolade lip butter moest noemen en van alle kanten kwamen er naam suggesties. Echt super! Bedankt iedereen voor de input. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een verkorte versie van Ioni's "Chocolate Kisses". Dankjewel Ioni. Later de vraag of ik een pepermunt of een aardbeien balm moest maken en weer van alle kanten respons. Pepermunt bleek het meest gewild, dus ik hop, aan de slag voor een minty one! I so love Twitter!

Een tijdje terug had ik ook een nieuwe Lip Butter Balm variatie gemaakt genaamd Morning Coffee. Deze staat al een tijdje op de site maar ik heb vanavond pas een foto gemaakt:


Morning Coffee bevat echte koffieboter wat de lipbutter een prachtig mokka kleurtje geeft en een heerlijk aroma van versegezette koffie! Echt voor de koffie addicts onder ons. Heb je een oppeppertje nodig (lees: caffeine shot) doe deze lipbutter op en je bent zo goed als nieuw!

Choco Kiss bevat ongeraffineerde bruine cacaoboter (the kind that smells like chocolate!) en échte pure fairtrade chocola. Om je lippen bij af te likken dus! Niet alleen lekker, chocola heeft ook een verzachtende werking en.. nou ja.. het is natuurlijk ook gewoon erg gaaf om echte chocola in je lipbutter te hebben of niet dan? Voor de chocoholics onder ons!

Minty Frosting heeft een aroma van verschillende muntsoorten (Japanse munt, spearmint en pepermunt) en is heerlijk verfrissend. Doe deze op in de morning en je stapt fris en fruitig de deur uit!

Action Time!
Om te vieren dat ik mijn Lip Butter Balm assortiment heb uitgebreid heb ik een leuke aktie bedacht voor jullie, mijn trouwe bloglezertjes. Vanaf vandaag maandag 29 juni t/m maandag 6 juli krijgen jullie 2 + 1 gratis! Dus bij aankoop van twee LBB's krijg je de derde voor NOP.

Zet twee LBB's in je mandje en vermeld de code #I love LBB# plus degene die je graag gratis zou ontvangen bij de comments en dan regelen wij de rest.

Wat moet je met zoveel LBB's? Weggeven als kadootjes of samendoen met vriendinnen of gewoon lekker allemaal zelf houden :)

SPREAD THE WORD ON ALL OF YOUR BLOGS,
and on TWITTER of course!

Morgen komt er trouwens eindelijk weer een Let's Talk Nerdy online - keep yourself informed.

Until next time
~Serena Verbon