woensdag 10 juni 2009

just a note

Niet iedereen weet het denk ik, maar ik volg sinds januari de cursus 'basis farmaceutische chemie' via mijn werk. Niet alleen heb ik totaal geen chemische en of farmaceutische achtergrond, ook vind ik het erg lastig om mezelf tot studeren aan te zetten, dus het was in alle opzichten een uitdaging! Een aantal weken terug had ik mijn laatste examen dat bestond uit een aantal vakken zoals microbiologie, geneesmiddelenleer en farmacopee onderzoek. En sindsdien wacht ik in spanning af op de uitslag. Vandaag ontving ik een telefoontje van de coördinator...

"Mag ik je feliciteren?"

Kanonne! Natuurlijk mevrouw Haring, ik ben superblij!! Haha!! Yes! Die cursus heb ik in de pocket. Ik ben supertrots op mezelf. Ergens in september is de officiele uitreiking van de diploma's en zullen ook de cijfers bekend zijn, dus ik blijf benieuwd. Maar ik ben in ieder geval verlost ^^

Verder ben ik onwijs druk geweest en heb ik echt geen tijd meer gehad voor een #2 van Lets Talk Nerdy. Sorry folks. Maar het komt er snel aan, dat beloof ik.

Dan even over de geweldige Lush mini Winaktie. Ik vind het echt superdepuper dat deze winaktie met zoveel enthousiasme is ontvangen. Iedereen die me foto's heeft gemaild vond het zelf ook geweldig om te doen. Sommige hadden wel 10 screenshots gemaakt, en ontzettende lol bij het uitzoeken van de "beste". Ik moet zeggen, ik hou mijn hart vast iedere keer als ik een mail of foto open want OMG!!! Wat zie ik er absolutely HORRIBLE uit! Van sommige word ik gewoon serieus bang! Van weer andere moet ik keihard lachen! Ik heb inmiddels bijna 40 inzendingen, echt geweldig. Maar keep them coming, het kan altijd nog lelijker, oncharmanter of enger!

Ik heb net een nieuwe scrub staan roeren in de keuken. Een scrub voor onze onderdaantjes, onze trouwe draagsters, onze tootsies. Sereen, quit the fancy talk, waar HEB je het over? Ik heb het natuurlijk over een verzorgende scrub voor onze lieve voetjes. Jaha, die vergeten we nog wel eens, terwijl ze juist zo belangrijk zijn! Wat zit er in? Verzorgende oliën en boters zoals kokosolie, babassuolie, amandelolie en sheabutter. Deze trekken heerlijk snel in, want we willen natuurlijk niet over de vloer heen glibberen. Als exfoliant heb ik gekozen voor een goede combinatie van verschillende scrubbies zoals zeezout, puimsteen en jojoba beads. Na het gebruik van deze scrub voelen je poezelige voetjes heerlijk zacht en glad, en ruiken ze ook nog eens lekker fris! Net wat ze nodig hebben nu ze weer volop geshowed mogen worden in cute sandaaltjes of coole slippers ;)



Zouden jullie een scrub kopen speciaal voor de voetjes? En hebben jullie naam suggesties? Foot Scrub dekt wel de lading maar klinkt zo saai! :(

*edit* net bedacht: Foot Smoothie! Leuk?

Until next time
~Serena Verbon