zondag 7 juni 2009

Lush mini winaktie!




De winaktie is geldig vanaf vandaag (7/6/2009) en sluit over een week op 14/6/2009 om 00:00. Stuur de allerslechtse, überlelijkste, megaraarste screenshot in die je maar kunt maken van mijn hoofd. Je mag daarbij gebruik maken van al mijn youtube filmpjes, inclusief deze. Je mag per persoon slechts 1 screenshot inzenden, so choose wisely my little friends! :p

Wat is een Screenshot?
Ik heb het steeds over een Mo-Cap (Motion Capture) maar ik bedoeld natuurlijk gewoon een screenshot, ook wel een still. Dat is een stilstaand frame van een bewegend beeld.

Hoe maak ik een Screenshot?
Klik op de pauze knop tijdens een van mijn filmpjes op een zeer onfortuinlijk moment (lees: ik trek een rare kop). Druk op "print screen" en ga naar bijvoorbeeld Paint. Klik op bestand -> plakken. Selecteer het gedeelte dat je nodig hebt, sla deze op, en stuur dit naar starpede@hotmail.com

Waar deden we het ook alweer voor?

* Lush Ultra bland 10 g - gezichtsreiniger t.w.v. € 1.95
Als je deze inlevert bij LUSH en de grote versie van Ultra Bland koopt, krijg je € 1.95 korting!

*Lush Gorgeous 10 g - moisturiser t.w.v. € 13.98
Heel verwarrend dat er solid perfume op het etiket staat, maar het gaat hier echt om de moisturiser uit mijn Hello Gorgeous pakket. Dit is een proef verpakking. De full size verpakking kost € 62.95 voor 45 gram, dus ik heb even zitten rekenen :)

* Lush Toner tabs in vit. E, vit. C en Teatree t.w.v. € 1.00 p/s
Jullie krijgen alle 3 de soorten toner tabs, hele fijne produkten!

Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen! The uglier the better! Ik post alle inzendingen over een week op mijn blog. Laughing garanteed! ;) Doen jullie mee?

Wat vinden jullie trouwens van mijn zusje Larissa? Is ze niet schattig? Ze is net zo'n baby hamstertje die je gewoon fijn wilt knijpen van liefde, niet? Or is that just me?!! :)

En nu ga ik hard aan het werk om de Let's Talk Nerdy #2 af te maken, ben al 2 dagen te laat, oh nooooh!

Until next time!
~Serena Verbon