maandag 11 mei 2009

meet & shopdag Antwerpen

Een tijdje terug speelden een aantal Belgische en Nederlandse beautybloggers met de gedachte om eens een keertje een meet & shopdag in Antwerpen te houden. Antwerpen is wat mij betreft dé shopstad van de Benelux. Ik vind het er niet alleen ontzettend mooi en schoon, ook beschikt deze stad over zowel grote winkelketens als kleine boetiekjes en vriendelijke mensen met een übercute accent. Maar het állerleukste lijkt het me nog wel om jullie daar te ontmoeten!

Het lijkt zo ver weg, maar het is slechts een uur rijden vanaf Utrecht en ook met de trein is er een goede verbinding. Vanaf Roosendaal is het slechts een half uurtje met de trein naar Antwerpen Centraal.



Wanneer?
Vrijdag 22 mei

Hoe laat?
Ik denk dat het leuk is om ergens in een restaurantje af te spreken. We kunnen dan een drankje bestellen en gezellig kletsen totdat iedereen aanwezig is. Wat denken jullie, zo rond 11.00 - 11.30u ? Kan een Belgische dame me misschien helpen met uitzoeken van een gezellig plekje?

Wie?
Iedereen! Lijkt het je gezellig om te gaan, don't be shy, gewoon doen!

Ik zal even een lijstje bijhouden van de personen waarvan inmiddels bekend is dat ze komen. Ik heb achter de namen eventueel een website genoteerd en ook vanwaar we komen, zodat we onderling kunnen afspreken om te carpoolen of om samen te treinreizen:

* NL Serena (ik dus) vanuit Houten/Utrecht
* NL Angel (Skin Sweets) vanuit Utrecht
* NL Senna (Style me Pretty) vanuit Utrecht
* NL Christine (Dit is Christine) vanuit Leusden/Utrecht
* NL Eva (Spring Kissed) vanuit Maastricht
* NL Debbie (Lushious Beauty) vanuit Maasdam
* NL Kerstin (Chocolito) vanuit Zoetermeer

* BE Evi (LovetoMakeup) vanuit Malle
* BE Katrijn (Glamourista) vanuit Lier
* BE Sofie (Fashionata) wonend in Antwerpen
* BE Steffi (Makeup Blog)
* BE Astrid (Beautyblog Astrid) vanuit Gent
* BE Hanne (a.k.a. Illegal Beauty)
* BE Vicky & Lindsey (trouwe bloglezeressen) uit Antwerpen

Maar dit lijstje kan vast nog veel langer worden! Als je ook zin hebt om te komen laat dan even een berichtje achter, of stuur een mailtje naar starpede@hotmail.com

Ik heb trouwens nog nooit zoiets georganiseerd, dus alle hulp is welkom hoor!

until next time
~Serena Verbon