zondag 17 mei 2009

LUSH prijs binnen!

Toen ik vandaag thuis kwam lag er een heerlijk geurend pakketje op me te wachten! Het was een Hello Gorgeous cadeaupakket (t.w.v. € 34,00!!) van LUSH Cosmetics die ik vorige week heb gewonnen met de wedstrijd Fashionata's Beste Blogster via Fashionata. Dit is vast een deel van de prijs, want er is nog veel meer leuks en lekkers onderweg.


Briefje van Sofie van Fashionata



Hello Gorgeous pakket in de verpakking..



..en uitgepakt!

Ik had de doos nog niet eens open of de lekkere zoete geuren kwamen me al tegemoet vliegen! Whoa! Ik voelde me net een klein blij kindje en pakte alles voorzichtig uit de doos, om er vervolgens vreugdevol aan te snuffelen (je weet wel, met de oogjes dicht en een glimlach). Ze hadden trouwens popcorn gebruikt als opvulling, in plaats van die schuim friemeltjes, geinig!

Wat zit er in het Hello Gorgeous cadeaupakket? Linksboven zie je de Sakura bruisbal. Een onwijs groot ding met een subtiel bloemig aroma. Rechts daarvan zie je de Melting Marshmallow Moment. Supermierzoet (LOVE IT!) en ook behoorlijk groot. Met de klok mee de RUB RUB RUB douchescrub, deze ruikt fris en bloemig. Daarnaast een proefje van de moisturizer Gorgeous. Smeert heerlijk uit en wordt snel opgenomen door de huid. Bovendien geurt het subtiel naar oranjebloesem..hmmm! Wel verwarrend, op het etiket staat 'solid perfume' dus had ik hem eerst op mn pols gesmeerd, hehe! Linksonder de Helping Hands handcreme in handige flacon. Ruikt niet bepaald lekker (eigenlijk ruikt ie precies naar Buffy) maar is goed verzorgend en zorgt voor instant zachte handen.


Shabby wilde ook even snuffelen..

Ik was enthousiast en heb natuurlijk meteen het bad laten vollopen om er vervolgens de Melting Marshmallow Moment in te mikken, en ik HOP erachteran. Het bad kleurde milky pink en de hele badkamer (en later ook ik zelf) geurde naar dit heerlijke zoete aroma. Na het bad voelde mijn lichaam glad aan (nat) en na het afdrogen enigzins moisturized, dit komt waarschijnlijk door de amandelolie die erin zit. De geur is gelukkig niet overheersend, maar blijft subtiel op mijn huid achter.

De RUB RUB RUB douchescrub heb ik gebruikt om mijn haren mee te wassen. Ik dacht, er zit zeezout in dat misschien wel voor mega volume gaat zorgen! Het zit nu nog vochtig op mijn hoofd gewikkeld in een handdoek, ik zal het zo drogen en het resultaat hier omschrijven.

*edit* mijn haren vallen slap omlaag, geen volume effect dus ondanks het zeezout. Maar ik moet zeggen, ze zijn mega shiny, glad en zacht. Ik heb geen conditioner gebruikt en dat was ook echt niet nodig! Het schuimt op je hoofd alleen voor geen meter, pas na 3 keer aanbrengen kreeg ik een beetje schuim wat ik verder over mijn hoofd en haren kon verdelen. Dus mijn conclusie is, RUB RUB RUB is echt beter voor je lichaam, en alleen bij gebrek aan shampoo te gebruiken voor je haren. Mijn rug heb ik ook even meegenomen en die voelt nu heerlijk glad aan :)

Wat zijn jullie favoriete LUSH produkten? Of hebben jullie ervaring met deze produkten uit het Hello Gorgeous pakket? Ben erg benieuwd!

Until next time
~Serena Verbon