vrijdag 8 mei 2009

Lady GaGa is my hero!

Misschien loop ik wat achter de feiten aan, maar ik zag dus net pas het filmpje waarin Lady GaGa een piano-versie uitvoert van Pokerface bij "Mooi Weer de Leeuw". Ik ben dol enthousiast en wilde het meteen met jullie delen! Wie had gedacht dat dit stylicoon meer kon dan ronddartelen in slankmakende onderbroeken terwijl ze met haar muffin bluft? Not me! Ik ben echt aangenaam verrast. Ze speelt echt onwijs goed piano (ook haar rechtervoet laat ze niet onbenut). Ze heeft live een dijk van een stem. Ze is leuk met het publiek (ze heeft vast ergens gelezen dat wij Nederlanders dol zijn op handjes klappen, haha!) én hoe creatief moet je zijn om een piano-versie van je eigen hit te maken? Chapeau! Ik was al fan (klik hier voor mijn Lady GaGa look) maar ze kan nu écht nooit meer stuk bij me. Lady GaGa, je bent mijn heldin!!



Until next time
~Serena Verbon