woensdag 20 mei 2009

Ben ik Lady GaGa?!

Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Wat ik me nu toch weer eens tegenkwam op het wereldwijdeweb! Misschien zijn jullie bekend met het FOK forum? Er is daar een topic geopend over Lady GaGa. Men plaatst er foto's van haar en zo ook is mijn Lady GaGa Look foto ertussen verstrengeld geraakt. Huh? Ze denken dus echt dat IK Lady GaGa ben! Ze zien niet eens het verschil tussen deze blanke blondine en een polder indo like me! Wat een retards!



hier is de link: http://forum.fok.nl/topic/1255332/3/25 beetje naar beneden scrollen en dan zie je mijn foto tussen (schmutzige) foto's van Lady GaGa staan. Goh, misschien moet ik me toch een klein beetje vereerd voelen met de ondertekst "Ze kan er ook normaal uitzien" en het feit dat mijn look kennelijk zeer geslaagd was! ^^

Until next time
~Serena Verbon