zondag 24 mei 2009

Antwerpen Shop & Meet

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zo ver, ik had hier al daaaagen naar uitgekeken, de Antwerpen Shop & Meet dag! Senna, Kerstin, Christine, Angel en ik hadden afgesproken op Utrecht Centraal. Uiteindelijk kwam ik weer als een van de laatste aankakken (natuurlijk) maar applaus voor Angel die slechts een luttele 11 minuten te laat was (dit is een record!). Met haar chique zwarte BMW die van alle luxe was voorzien scheurden we richting onze zuiderburen, waar we door verkeerd rijden alsnog dik een half uur uhm *fashionably late* aankwamen. We hadden de auto geparkeerd, maar waar waren we in hemelsnaam?! Gelukkig belde Katrijn me. Uhm, we staan voor de Mac. "De MAC?" Nee de Mc Donalds! (verwarring alom!) Maar uiteindelijk wisten ze ons te vinden en was de groep (op Laura na) compleet! Ik heb toen iedereen begroet (Evi, wat ben je lang!) en met zijn allen liepen we richting de MAC store, waar Laura zich als laatste bij de groep voegde.





Zoals je ziet stond het piepkleine MAC winkeltje binnen no-time propvol. Het was echt een invasie! Ik heb me een foundation en een mineralized powder laten adviseren (en gekocht uiteraard). Goede tip van Senna om nog even buiten in daglicht de kleuren even goed te checken!


Senna en ik dubblecheckten nog even de kleuren bij daglicht


MAC studio fix fluid kleur NC40 en Mineralize Skinfinish Natural in Medium Deep

Na de MAC liepen we richting Cosmeticary, weer zo'n klein schattig zaakje (met houten vloer en van die ouderwetse houten kasten tegen de muur) die ineens propvol stond hihi! Maar wat een super leuke spulletjes verkochten ze daar! Ze hadden er de ESSIE lakjes die ik graag eens wilde zien. Ik koos voor een fel magenta kleurtje genaamd Perky Purple (deze droogt übersnel en mat op, wisten jullie dat?) en een prachtige roze kleurtje genaamd No Boundaries (deze is wel gewoon glanzend). Perky Purple heb ik nu op, met een glanzende topcoat want ik hou nu eenmaal van *shine* en ik vind de kleur zó vet! Blijf steeds naar mn handen kijken zo mooi ^^ De lakjes kosten € 13.00 per stuk.


Mijn allereerste Essie lakjes!


De kleur is in het echt donkerder en paarser - kreeg de kleur helaas niet zo goed op de foto

Ook heb ik bij Cosmeticary het parfum Miss Charming gekocht van het vrij onbekende merk 'Juliette has a Gun'. Het brein achter dit merk is niemand minder dan de achterkleinzoon van Nina Ricci, maar hij houdt zich express op de achtergrond. Het merk is dan ook totaal niet commercieel en niet overal te koop, wat het voor mij wel extra speciaal maakt. De geur ruikt bij mij fris, licht, zoet (maar niet snoeperig zoet, eerder fruitig zoet) en ik ruik duidelijk de roos en meerdere bloemengeuren. Echt een heerlijk parfum! Sofie vond deze ook erg lekker, toch? De prijs is € 65.00 voor 50 ml eau de parfum.



Genoeg beauty shopping dacht iedereen, nu is het tijd voor fashion! We vertrokken richting een MEGA gaaf winkeltje, wat we helaas niet in Nederland hebben, genaamd New Look. De kelder is een waar paradijsje voor de shoe-addicts onder ons. Echt, alleen maar schoenen! En wat voor. Ultra hoge hakken met een hoog paaldanseres gehalte (love it!), sleehakken in alle vormen en maten, gladiator sandalen mét en zonder hoge hak, gympen, slippers, alles, waaaah! En dat voor prijzen van gemiddeld € 40.00 per paar. Een wonder dat ik me nog heb kunnen inhouden :)


Even zwaaien Katrijn!


Angel ging er even bij zitten. Nu al moe?

Na de New Look zijn we geloof ik naar Urban Outfitters gegaan. Sofie had me al helemaal lekker gemaakt met verhalen over deze winkel, wat zelf haar favo winkel is. En niets was minder waar. Meiden, ik ZEG het je, ik wil gewoon in deze winkel WONEN! Wat een prachtwinkel. En gewoon 3 etages hoog. En alles was zooo leuk en zoooo mooi! Het deed me een beetje Amerikaans aan (en ik HOU van Amerika!). De kleding was om te smullen maar de gadgets waren nog leuker. Ik zag zo een aapje en dan kon je je vinger ervoor leggen op een plateautje en dan blies het aapje je pas gelakte vinger droog, cute! Ik vertelde het zo aan Evi, die me natuurlijk niet geloofde, en ik kreeg zo een stomp op mn schouder *leugenaar!!* Nee Evi, écht!! Kijk maar!! Hahaha! Ja ik maak vaak grapjes, dan geloven mensen je nu eenmaal minder snel, ik raak er al aan gewend :) Ik vond bij UA een schattig schortje (apronnetje in 't Vlaams) die ik nu mooi kan aantrekken als ik lekker in de keuken ga kokerellen of fröbelen voor dingen voor de shop.



Er staat 'I don't do housework on days ending with an Y' oftewel, I NEVER CLEAN! Wuhaha! Er zit ook een handig zakje in. En kijk meteen even op de achtergrond. Ja, dit is een winkel ladies & gentleman, met prachtige chic pilaren en alles in ouderwetse style. Alsof de ingang van Urban Outfitters een tijdmachine is en je zo de Golden Age inloopt ofzo. Serieus, waar kan ik mijn tentje opzetten? ik wil hier nooit meer weg! Verder vond ik hier nog leuke sleutel kapjes en prachtige oorhangers met veertjes. Sofie had hier nog mooie Gladiator sandalen gescoort en ondertussen hadden Angel en Senna dezelfde mooie trenchcoat bij de Zara gekocht.


Hier heb ik de veertjes oorhangers in en draag ik mijn nieuwe MAC foundation en poeder. Sorry ik kijk alsof ik moet niezen ofzo, haha!

Na de UA was het tijd voor een lekkere lunch. Gelukkig had Evi gereserveerd bij The Bistro. Het was erg druk, dus als we op goed geluk waren binnengewandeld was er nooit plaats geweest. De locatie was top, het eten wat ietsje minder. De wrap was op zich wel superlekker, alleen, nadat Sofie me erop had gewezen, vond ik ook wel dat de garnaaltjes wat muffig smaakten ja. Hoe dan ook, de verse jus d'orange was heerlijk en verslavend. Ik wilde één slokje nemen en voordat ik er erg in had was het hele glas leeg. Huu?! Zó lekker dus!

Wat zijn we toen gaan doen? Volgens mij gingen we toen naar Lush. Christine heeft hier afscheid genomen van ons, ze was heel erg moe, en haar vriend kwam haar helemaal vanuit Leusden ophalen, echt lief! De Lush bevindt zich vlakbij het Centraal Station, en is ook al niet zo groot, dus weer werd het een invasion to the max! Mijn shampoo bar Ultimate Shine was op, dus ik wilde wat nieuws voor mijn haren. Ik koos uiteindelijk voor de Reincarnate. Ook was ik out of Buffy en wilde ik de Sweet Japanese Girl proberen. Verder heb ik nog wat toner tabs en een proefje van Ultra Bland gekocht, maar die wil ik samen met wat andere spulletjes gebruiken voor een win aktie. Ik werd geholpen door een aardig Nederlands (?) meisje die me ook nog een proefje van Hairdoctor meegaf. Een masker (lees groenbruinig prutje dat naar mint rook) voor de hoofdhuid en haarwortels. Senna was een Lush Virgin, en koos voor de Buffy (goede keus!) en de babyface cleanser. Ik ben benieuwd wat ze er van vindt en of ze er tegen kan (ze heeft een hele gevoelige huid).


Reincarnate shampoo - verdwijnt binnenkort uit het assortiment!


Hair Doctor - haarmasker voor geirriteerde hoofdhuid en slappe lokken


Sweet Japanese Girl - scrub cleanser - verdwijnt ook binnenkort!


Buffy! Moisturizing solid scrub voor je bottom!

Ik heb even plaatjes van de Lush site genomen, want toen ik thuiskwam heb ik meteen alles uitgeprobeerd en nu zien de produkten er niet meer mooi fotografeerbaar uit zegmaar, hihi!

Na de Lush zijn we weer wat terug het centrum in gelopen en nog wat parfumeriën afgegaan want Angel zocht een deo voor haar vriend. Daarna was het tijd om afscheid te nemen van iedereen en om weer terug naar huis te rijden. Ik vond het zo leuk om iedereen in het echt te ontmoeten en om lekker te kletsen met jullie. Ik kom zeker binnenkort weer eens langs want ik wil ook wel eens weten hoe het Antwerpse nachtleven is hoor ;) Evi heeft al een plekje op haar zolder aangeboden dus ik heb al een slaapplekkie, haha!

Angel en ik wilde nog een B&J ijsje, maar Angel had alleen nog een briefje van €100! Dus lieten we de vriendelijke (cute) verkoper eerst ons ijsje maken zodat we hoopten dat hij het briefje toch zou wisselen. Maar hij kon het echt niet aannemen zei hij. Weet je wat, neem maar gewoon mee, gratis, ik heb niets gezien. Aaaaaaaawww!! Wat een schatje!! Dat was ook weer niet de bedoeling! Maar wel echt superlief van hem. Nee, Antwerpen kan niet meer stuk bij me. Nooit! Never!

Angel dropte ons bij station Breukelen waar we nog even een prachtige groepsfoto hebben gemaakt.


Kerstin, ik, Angel en Senna

En toen Senna en ik in de trein terug naar Utrecht zaten zagen we iets heel nasty's op ons tafeltje.

Eeewwwwl! Afgebroken (nep) nagels!

Sorry, dat wilden we even met jullie delen :D

Het was een hele lange, lichtelijk vermoeiende dag, maar dat woog niet op tegen alle gezelligheid!Ik vond het echt superleuk en ik hoop jullie snel weer eens te zien! ^^

Oja, nog even mijn nieuwe pumps laten zien die ik zaterdag bij de Zara in Hilversum heb geshopt. Dat had ik jullie beloofd. Ze zijn € 89.95 en verkrijgbaar in wit en zwart. Ik heb zelf maat 39 maar de 38 zat beter (wat strakker). En die hadden ze helaas alleen nog in het wit, anders had ik de zwarte er ook zo bij genomen, want ik vind ze echt FABULOUS! En jullie geloven het niet, maar ze lopen lékker! Ze veren een beetje mee, en lopen heel stabiel ondanks de 12 cm hoge killernaaldhak.





Die tattoo heb ik in Texas laten zetten. Het is een nautical star, die je daar overal tegenkomt. Het ziet er zo standaard uit, want wel meer mensen hebben sterretjes, maar voor mij staat het vooral voor de Good Times die ik in Texas heb gehad.

Until next time
~Serena Verbon