zondag 26 april 2009

Fashionata's Beste Blogster - halve finale!

Whoohoo! Een tijdje terug schreef ik hier (klik) over de wedstrijd Beste Blogster. Van de week kreeg ik een mailtje van Sofie van Fashionata waarin stond dat mijn blog door gaat naar de halve finale! Samen met negen andere superleuke blogs (waar van ik de meeste ook dagelijks check) strijden we om de eer én de te gekke prijzen die er te winnen zijn. OH...BRING IT ON!!

Wat Fashionata nu graag zou willen weten is waarom mijn blog zou moeten winnen. Wat maakt mijn blog anders dan andere blogs?

Jij leest dit nu, als trouwe bezoekster van mijn blog, en misschien vormt er zich meteen al een goede reden in je hoofd. Help mij winnen en schroom niet je reactie / promotie achter te laten op het bijbehorende forum van Fashionata (klik).

Heb je al op iemand anders gestemd, maakt niets uit, volgens mij mag je best op meerdere blogs stemmen! Dan hoef je je ook niet schuldig te voelen omdat je 'moet kiezen'.

Ik hoop op jullie steun!!
Reminder: de gewonnen prijzen gebruik ik voor win akties!

Until next time
~Serena Verbon