donderdag 9 april 2009

beste blogster?

Oeeeh wat ik nu toch weer heb gelezen op http://www.fashionata.be/ ! Een wedstrijd onder de Blogstertjes. De meeste stemmen gelden. Dus als je dit leest en je denkt, goh ik vind de blog van die gekke Serena toch wel heel erg cool (nuttig,handig,leuk,grappig), stem dan op mij en wie weet win ik wel een übergave prijs!! Van die prijs zal ik zeker een deel reviewen, een look mee maken, of een filmpje opnemen, en een deel gebruik ik om weg te geven bij een leuke winaktie. Zijn dat geen puike plannen? Dus je stemt niet alleen op mij maar ook indirect op jezelf, snappie? JA! ik geef het toe, I play mindtricks with y'all!

Dus wat moet je doen? Stuur een mail naar sofie@fashionata.be met als onderwerp “Fashionata’s Beste Blogster” en zet als inhoud mijn blog in het mailtje, deze dus: http://www.thesecretgardenslaboratory.blogspot.com/ En dan afzender die en die. Zoiets.

Laat je weten of je hebt gestemd (op mij)?

I'll keep my fingers crossed...

Until next time
~Serena Verbon