vrijdag 10 april 2009

to tweet or not to tweet

Ongeveer 3 jaar geleden zeiden m'n vrienden, kom op Sereen, meld je ook ff aan voor Twitter, dat is handig en cool en grappig en leuk en zo zijn we van elkaar op de hoogte, waar we zijn, wat we doen, en waar we elkaar kunnen meeten. Ik heb het een paar maanden kunnen afweren, maar uiteindelijk na veel gezeur moest ik er toch aan geloven en heb ik me aangemeld. Om me vervolgens een week later weer af te melden, want wat een onzin is dit Twitter!! Ik werd om de 2 seconden ge-tweet met de melding dat Hester net een witbiertje had besteld op de Neude, of dat Mus een lekker wijf voorbij zag lopen - moest hij er wel of niet achteraan - dat Bolletje ook zin had in een biertje op de Neude en dat Bounty vond dat we allemaal ons bek moesten houden. Echt als je om de 2 seconden de hele dag door de gedachten en hersenspinsels van je vrienden doorkrijgt denk je op een gegeven moment gewoon dat je helderziende bent geworden. Na een week was het dus schlüss met de Twitter, ik was er helemaal klaar mee!

De laatste tijd is het weer stijgende in populairiteit heb ik het idee. Het wordt nu ook gebruikt als marketing-tool en steeds meer (beauty)blogsters zijn inmiddels in het bezit van een Twitter accountje. Goh, misschien toch wel handig en leuk als ik niet alleen mijn vrienden kan lastigvallen, maar ook eens een Tweet naar mede-beauty-liefhebbers kan zenden als ik iets gaafs heb ontdekt op beautygebied! Of als ik mijn lezeressen (jullie dus) kan laten weten als ik iets nieuws in de shop heb geplaatst of een nieuw blog artikeltje heb geplaatst.

De twijfel slaat toe. Ik kan natuurlijk ook altijd heel stiekem een accountje aanmaken en het niet aan mijn vrienden vertellen, hihi! Dan houden we het getwitter gewoon tussen jou en mij ;)

Wat moet ik doen?

Until next time
~Serena Verbon