woensdag 18 maart 2009

verpakkings troubles!


Oh jee. Was ik net zo blij goede doosjes gevonden te hebben waarin ik de Whipped Body Butter door de brievenbus kon verzenden, worden ze niet meer verkocht! De groothandel waar ik ze koop had er 1000 besteld en daarvan waren er maar liefst 750 gesneuveld tijdens het transport (I know!). Hmm, very bad quality dus. Dat verkopen ze dus niet meer en eerlijk gezegd zou ik het natuurlijk ook niet meer willen hebben! De zoektocht naar platte doosjes of blikjes (die door de bus passen) is begonnen maar tot op heden nog niets gevonden. Ik ben bang dat de Whipped Body Butters voortaan weer in een pakketje moeten. Wat er momenteel op de site staat is nog in de platte doosjes. Als deze weer uitverkocht zijn dan hoop ik dat ik inmiddels weer wat nieuws heb gevonden...

Ook de lekvrije potjes voor de scrubs zijn inmiddels op. Heb vorig jaar een partijtje van 100 potjes gekocht via marktplaats maar deze zijn niet meer te krijgen. Heb nog wel die mooie glazen wekpotten van de Xenos geprobeerd maar die zijn absoluut niet lekvrij (ik spreek uit ervaring..zucht!). Gelukkig heb ik via mijn werk potjes kunnen bestellen die ik hopelijk morgen binnenkrijg. Er gaat meer in dan in de vorige, dus dat is wel weer een pluspunt (kreeg vaak de opmerking dat het zo jammer was dat de scrub zo snel weer op was) en nu maar duimen dat deze potjes ook lekvrij zijn!! Ik hoop het zo want ik wil naast de Sweet Pie scrub ook een Coconut Cream scrub maken en eentje met Citrus geuren.

Ik ga nog even door. De hulsjes voor de Solid Lotion Bars zijn ook SOLD OUT en NEVER COMING BACK! Argh! Gelukkig wel eenzelfde soort besteld in het wit waar zelfs 5 ml meer in gaat.

Dat was het schokkende nieuws wat betreft de verpakkingen, verder alleen leuk nieuws namelijk dat ik zo de keuken even induik om aan het Dead Sea Mud mask te werken en ook aan een Choco facial mask. Oeeeeeeeeeh! Chocolateeeeeee! ^_^


yumyum! chocolade cupcakes

Chocola is niet alleen erg lekker, het is ook goed voor een happy mood en heeft verzachtende en reinigende eigenschappen voor de huid. Ik zal nog een apart artikeltje wijden aan deze heerlijkheid met wat meer background info, altijd leuk om te weten :)

until next time
~Serena Verbon