zondag 1 maart 2009

uit de oude doos

Deze blog is niet mijn eerste. Een paar jaar terug heb ik namelijk heftig geblogged. Negen maanden lang maar liefst! Dat deed ik namelijk in de tijd dat ik stage liep aan de Texas A&M Universiteit in College Station, Texas, USA. Echt een geweldige tijd heb ik daar gehad. Ik was mijn Texas Blog helemaal vergeten maar ineens kwam ik er weer op. Inmiddels zijn er veel fotoalbums en dus ook foto's verwijderd maar als jullie niets te doen hebben en willen weten hoe het Amerikaanse leven van een twintiger er een beetje aan toe gaat neem dan eens een kijkje: klik hier. Als je zelf serieus op zoek bent naar een stageplek of studie in The States, let me know. Misschien kan ik je helpen! Misschien ook niet, maar ik kan je in ieder geval goeie restaurant en shopping tips geven ;)


happy times in texas: foto van drie jaar terug, we deden iedere avond wel iets leuks!

Zijn jullie wel eens op stage geweest in het buitenland , of ben je dat van plan? Ben je wel eens in Amerika geweest? En zo ja, wat zijn jouw favo restaurants en stores? Ik had het geluk dat Texas super veel goede BBQ en Mexicaanse restaurants kent, die zijn er helaas niet in elke staat, dus heb ik ze niet aan mijn lijstje toegevoegd.

Favoriete (chain)restaurants:
Fuddruckers
Buffalo Wild Wings
Olive Garden
Marble Slab / Stone Cold
Starbucks
IHOP - International House of Pancakes
TGI Friday's - Thank God Its Friday
Taco Bell
Freebird World Burrito
Dairy Queen
Auntie Anne's

Favoriete shops:
Hollister Co.
Abercrombie&Fitch
Forever 21
Hot Topic
Target
Wal*Mart
Bath & Body Works
Victoria's Secret
Macy's