maandag 30 maart 2009

J-Cosmetics

Jasmijn is een trouwe TSG klant en ik kwam er sinds kort achter dat ze zelf ook een webshop heeft! Tijd voor wat promoosie dus :) Een NL-webshop is trouwens altijd fijn. Geen gedoe met Ebay of Creditcards en alles binnen de week supersnel in huis. Ze heeft mijn site ook gepromoot op haar site, en zo helpen we elkaar gewoon een handje! Lief he?



Jasmijns webshop heet J-Cosmetics, waar ze samples verkoopt van onder andere M.A.C. (vanaf €1,90) en Everyday Minerals (vanaf € 1,20). Ultra cheap! Ze heeft me verzekerd dat de webshop nog wat zou worden aangevuld, maar ik vind dat er al best veel mooie kleurtjes te verkrijgen zijn! Wat een super concept dit. Die M.A.C. pigmenten bijvoorbeeld kosten zo'n € 16,50 en je doet er ongeveer je hele leven mee (zelfs al zou het delen met je zusje). Niet erg praktisch en bovendien erg duur voor de jonge beautyliefhebber die niet veel te besteden heeft. Dit kan anders, moet Jasmijn hebben gedacht, en maakte kleine porties die ze voor een stuk aantrekkelijker prijs verkoopt in haar shop. Ideaal, want zo kan eigenlijk iedereen genieten van deze top merk make-up zonder er een vermogen aan uit te geven. Op deze manier kun je veel meer kleurtjes in je bezit hebben dan normaal en kun je fijn alles uitproberen en lekker experimenteren met looks. Met een sample kun je je maar liefst 30 keer opmaken!


primary yellow van M.A.C.

Zoals ik al zei is Jasmijn flink aan het uitbreiden. Zo komen er meer kleurtjes oogschaduw aan en ook zijn er meer Pure Luxe Cosmetics kleuren onderweg. Een webshop om in de gaten te houden dus! Ook leuk is de make up tips pagina, die ook steeds zal worden aangevuld met handige tips.

Momenteel heeft Jasmijn een leuke Lente Winaktie bedacht. Meer info lees je hier (klik) maar het komt er op neer dat je creatief moet zijn met make up en papier :) Dit kun je winnen:

Dus ik roep bij deze iedereen op om mee te doen! :D

Binnenkort (ik denk morgen al!!) ontvang ik wat samples van Jasmijn die ik zal swatchen en waarmee ik een nieuwe gave look ga creeƫren! Heb er nu al zin in! Neem alvast snel een kijkje bij
J-Cosmetics
en kom zeker vaker terug want more make up is coming soon...yaay!

*Update
Gebruik de code E210 bij het uitchecken voor maar liefst 10% korting!

until next time
~Serena Verbon