dinsdag 24 februari 2009

uitslag enquete


De enquetevraag van vorige week :
"wat vind je van de nieuwe lay-out van mijn webshop?"

Er werd door ongeveer 50 mensen gestemd. Het merendeel van de stemmers vond de lay-out een verbetering (mooier en overzichtelijker), 8 stemmers wisten totaal niet waar ik het over had (nieuwe lay-out?), 1 stemmer was het er niet mee eens (geen verbetering) en 7 stemmers waren positief maar hadden nog wel wat tips. Zo werd er gevonden dat het hoofdmenu bovenaan niet zo opviel, en dat het prettiger zou zijn als mijn blog meteen werd doorgelinkt.

Ik vind dit soort feedback echt heel fijn, en ik doe er ook echt wat mee hoor! Kijk maar hoe mijn site nu is; het hoofdmenu bovenaan heeft een groter lettertype en de kleur is donkerder dus opvallender. Ook linkt mijn blog direct door. Tadaaa!

Iedereen die heeft gestemd op de poll, jullie mening wordt écht gewaardeerd, heel erg bedankt! Vinden jullie het fijn als er wat met jullie feedback wordt gedaan? En hoe gaan jullie zelf om met (ongevraagde) tips of ideeën voor bijvoorbeeld jullie blog of site?