woensdag 25 februari 2009

getagd: je 6 lievelings lipprodukten

Na een hopeloze smeekbede en een meelijwekkend schattig poezenplaatje heb ik dan toch eindelijk die tag te pakken! Yaay! Met dank aan Katrijn van Fashionistas Paradise. Bedankt meid! ;)

Mijn zes favoriete lievelings lipprodukten zijn;


#1 Lip Plump van Benefit.
Ik gebruik deze lip primer altijd onder lippenstift of gloss, en soms ook heel dunnetjes uitgesmeerd zonder iets eroverheen. Het maakt mijn lippen mooi glad en mat en ze lijken zelfs wat voller ook. Fijn spul!


#2 Estee Lauder Pure Color
Crystal Lipstick in Crystal Rose.

Aaaaah..good times! Toen ik nog bij Douglas werkte als kassameisje heb ik een (nieuwe en dus ongebruikte) tester gekregen in deze kleur. Hoewel de kleur heel licht is staat het echt prachtig bij mijn getinte huidje. Ik kreeg er een fris koppie van en ik leek ook wat bruiner door. Heb deze echt letterlijk tot de bodem uitgeschraapt met wattentips tot het echt niet verder meer kon. Hij was toen helemaal op! Sindsdien (hij is nu denk ik 1,5 jaar op) nooit meer een nieuwe gehaald maar nu ik er weer aan denk plaats ik deze bovenaan mijn wishlist! Ik moet deze echt weer halen (als Estee hem tenminste nog in het assortiment heeft).


#3 Dr. Pepper Lipsmacker.
What can I say? Ik ben dol op Dr. Pepper, het is mijn favoriete drankje! Helaas nergens meer te krijgen als je gaat stappen of uit eten gaat. Ik vraag er wel altijd naar, en ik krijg dan altijd hetzelfde antwoord. "Nee we hebben geen Dr. Pepper maar we hebben wel Cola". En mijn antwoord luidt dan steevast "Jammer dat jullie geen Dr. Pepper hebben, dat is echt superlekker! Maar doe die Cola dan maar, ook al is dat niet met elkaar te vergelijken". Waarna mijn vriendinnen zenuwachtig beginnen te lachen en tegen het personeel zeggen dat ik dat áltijd en óveral vraag. Ik ben nou eenmaal een vrouw van routine. En van Dr. Pepper.


#4 The Secret Garden Lip Butter Balm
in Sweet Vanilla.
Ik hou er van dat het uit natuurlijke ingrediënten bestaat die mijn lippen verzorgen en zacht maken. Als ik velletjes heb dan smeer ik voor het slapen gaan een wat dikkere laag op mn lippen en de volgende dag zijn ze gewoon mysterieus verdwenen! De geur is niet te sterk, wat ik wel prettig vind want ik hoef niet de hele dag eten te ruiken, maar subtiel naar gebakken vanille koekjes. Ik heb altijd een tube (voorheen een potje) bij me op zak. Soms zijn zelfgemaakte spulletjes gewoon het fijnst ^_^


#5 L'Oreal Glam Shine.
Volgens mij heb ik niet deze kleur maar een tintje lichter. Ik koop altijd 'blanke' lip kleuren, die vind ik nou eenmaal het mooist. Bij mij geeft dat een nude look. Maar deze lipgloss is heel mooi glimmend maar vooral de glitters die erin zitten zijn supermooi!! Ze weerkaatsen het licht en dat ziet er heel mooi uit op foto's :D


#6 Eyeko Fat Balm in Raspberry.
Deze heb ik het kortst in mijn bezit maar ik gebruik deze iedere dag. Eigenlijk niet op mijn lippen maar op mijn wangen. Het is een donkere bruinroze kleur die als lippenbalsem veel te donker is, zelfs voor mij. Maar als creamblush heeft het de perfecte kleur. Ik hou namelijk niet van roze wangetjes, en de meeste bruine blushes zijn alsnog te lichtbruin naar mijn smaak. Deze Raspberry kleur is voor mij perfect! Ik doe een klein beetje op mn wangen en smeer het uit naar mijn slapen. Soms heb ik haast en heb ik alleen mascara en deze Fat Balm op, maar dan zie ik er toch nog fris uit!

Ik tag Kerstin van Chocolito en Senna van Style Me Pretty!


Mijn recenste foto! Vriendin en ik tijdens een feestje in de Winkel van Sinkel afgelopen zaterdag. Ik draag hier o.a. Glam Shine op mijn lippen en de Fat Balm op mijn wangen.