zondag 22 februari 2009

tag me please!

Tagging [tag-ging] engelse term ; to follow closely; go along or about as a follower: to tag after someone; to tag along behind someone.

Je kunt een blog nauwkeurig in de gaten houden door je er op te abboneren, je wordt dan een zogenaamde blog follower. Volgens mij komt daar de term tagging ook vandaan. Het komt neer op zoiets als het denkbeeldige estafette stokje doorgeven, maar dan in de vorm van een vragenlijstje. Je geeft dit natuurlijk door aan iemand van wie je de blog volgt (tagt). Het is een leuke manier om iets meer over de blog schrijver te weten te komen!



Op veel beautyblogs lees ik over taggen, getagd zijn, anderen taggen, etc. En ik weet dat mijn blog niet echt onder de beautyblogs valt, maar het lijkt me zo leuk om getagd te worden! En dan heb ik het niet over een algemeen "iedereen die dit leest is getagd" maar over een echte persoonlijke tag, dat is toch veel leuker? Ik weet niet precies hoe het werkt, maar als je me wilt taggen, doe je ding!

I'm waiting... ^^