dinsdag 17 februari 2009

nieuwe site lay-out

Ik heb net een beetje zitten rommelen met de indeling van mijn site. De produkten staan nog steeds in het linkermenu, maar de algemene dingen heb ik nu verplaatst naar het boven menu. Ook zijn er in het boven menu wat nieuwe items te vinden zoals 'Nieuw' en 'Over ons'.

Onder 'Nieuw' komt bijvoorbeeld te staan wat er het meest recent is toegevoegd aan de site en wat er in ontwikkeling is. Bijvoorbeeld zeep die ligt te rijpen of produkten waar ik al foto's van heb en die alleen nog een omschrijving nodig hebben. Op mijn blog ga ik hier natuurlijk dieper op in, maar onder 'Nieuws' wordt het kort en bondig vermeldt, als een soort newsflash dus eigenlijk!

Onder 'Over ons' wil ik een leuk stukje schrijven over mij en mijn moeder, en wat we zoal in het dagelijks leven doen, en hoe het eruit ziet als we zeep aan het maken zijn. Dat worden grappige foto's kan ik je vertellen! :D

Op de homepage heb ik twee nieuwe mooie plaatjes toegevoegd en hier komt binnenkort ook een nieuwe welkomst tekst. De ouwe vond ik een beetje stijfjes en langdradig, dus tijd voor wat nieuws!

Verder heb ik de 'Body Butter' en de 'Body Scrub' samengevoegd onder 'Body Care'. In de toekomst zal ik hier ook body melts, massage bars, solid lotion bars en de solid scrub bars aan toevoegen.

Ik hoop dat ik mijn site door deze nieuwe indeling wat overzichtelijker heb gemaakt. Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out? Hebben jullie nog opmerkingen en tips om mijn site te verbeteren?