vrijdag 15 juli 2005

Pers & Media

  • Mamagenda 2010

    Er is me gevraagd om 2 pagina's te vullen voor de Mamagenda 2010 van Daphne Dekkers. De Mamagenda is een supergezellige agenda speciaal voor moeders. Ik heb twee lekkere en makkelijke DIY gezichtsmasker recepten bedacht; Oatmeal Milk & Honey en Roses for me and my Mommy. De tekst en het beeldmateriaal zijn van mijn hand, en daar ben ik best een beetje trots op! ^^



    [klik op de afbeelding voor een groter beeld]


  • Charlie's Choice

    Op 10 april 2009 werd The Secret Garden genoemd in de nieuwsbrief Charlie's Choice.


    [klik op de afbeelding voor een groter beeld]


  • Meiden Magazine 2009

    Mijn fameuze Bath Cupcake is gespot in het Meiden Magazine 2009!


    [klik op de afbeeldingen voor een groter beeld]


  • Fancy (september-2009)






  • Flavourites.nl

    Flavourites had een tijdje terug mijn webshop The Secret Garden gespot! En uit hun mailtje begreep ik dat ik daar best trots op mocht zijn, aangezien ze niet zomaar iedere webshop plaatsen. Ik citeer: "Sterker nog: de lat ligt hoog, minder dan 10% van de webshops die zich bij ons aanmelden komt in aanmerking voor een plekje op de site. Alleen de állerleukste webshops plaatsen we op Flavourites. Soms spotten we zelf (of onze bezoekers) een leuke webshop, zoals ook bij jouw shop is gebeurd. We vinden je webshop zo leuk dat we 'm graag gaan plaatsen."




    [Klik op de afbeeldingen voor een groter beeld]

    Beauty Lab of The Secret Garden gespot in de media?
    Laat het me weten via
    starpede@hotmail.com