vrijdag 15 juli 2005

Contact

Heb je een korte (beauty)vraag of opmerking dan kun je me die stellen via Formspring. Hier zal ik dagelijks alle vragen beantwoorden en die kun je dan weer teruglezen via formspring.me/beautylab. Het Formspring vragenformulier vind je onderaan de pagina in de rechter zijkolom, of klik hier. Ik heb gekozen voor Formspring omdat ik dan sneller en gemakkelijker vragen kan beantwoorden, bovendien zijn alle vragen en bijbehorende antwoorden openbaar en voor iedereen zichtbaar. Dat is handig omdat er dan niet snel dubbele vragen worden gesteld. Korte (beauty)vragen per mail zal ik niet beantwoorden, dus als je je vraag graag beantwoord ziet maak dan echt gebruik van Formspring.

Voor zakelijke vragen, samenwerkingen, review aanvragen of interviews ben ik bereikbaar via mijn privé emailadres starpede@hotmail.com en via de telefoon: 06 48 63 64 61. Dit telefoonnummer is puur bedoeld voor zakelijke doeleinden en niet mijn privénummer.

Als u interesse heeft in een banner of advertorial op mijn site neem dan gerust contact op voor meer informatie zoals prijzen, kwantum-kortingen en mijn huidige bezoekersaantallen. Banners dienen een afmeting te hebben van 300 pixels breed en worden in de rechterkolom geplaatst. De plek bovenaan is altijd gereserveerd en dus niet beschikbaar.

Producten en fanmail kunnen gestuurd worden naar onderstaand correspondentie adres (dit is niet mijn woonadres):

BeautyLab.nl
t.a.v. Serena Verbon
Karekietweide 7
3993 CC Houten
Nederland

Overige gegevens:
KVK: 510 259 49
BTW: NL4828265605B01
Bank: ING 7491003, Houten


Wil je me beter leren kennen? Volg me dan via Twitter. Wordt ook lid van de Beautylab Facebook pagina en abonneer je op mijn YouTube kanaal om altijd als eerste de allernieuwste filmpjes te bekijken.  Alle nieuwe blogposts van je favoriete blogs op één plek? Volg me dan ook via Bloglovin'. See you there!