
Bij de kapper hier in Houten spotte ik de Tangle Teezer. Ik kon me nog een positief review herinneren van een bekende beautyblog en de kapster vertelde me dat deze speciaal ontwikkelde borstel niet alleen een ergonomische grip had, de pinnetjes waren zo ontwikkeld dat het je haren geen schade aanbracht. Bovendien haalt het sneller knopen uit je haar in vergelijking met andere borstels, en zonder pijn! What, what? En nog verkrijgbaar in een fluorescerend kleurtje roze ook? Ik was overtuigd. Ik rekende €16,95 extra af en kon niet wachten om mijn lokken te ontwarren met mijn nieuwe speeltje...
