
Een tijdje terug alweer deed ik een oproepje omdat ik 2 testpersonen zocht die de Reebok Easytones wilden uittesten en reviewen voor op mijn site. Er kwamen overdonderend veel reacties, maar uiteindelijk koos ik voor Liza en Mila. Hieronder lees je hun ervaringen met deze sneakers so far. Mila is een student met een druk social leventje die amper tijd heeft om in de sportschool te hangen en Liza is een sportieve student die het leuk vindt om in beweging te zijn. Mila testte de Easytones en Liza de Traintones.
