Posts tonen met het label tamara. Alle posts tonen
Posts tonen met het label tamara. Alle posts tonen

zondag 11 september 2011

Een leven met Alopecia

Zoals jullie weten lees ik altijd alle comments en vaste commenters leer ik op deze manier steeds beter kennen. Een tijdje geleden vielen de comments van Tammelini me op, omdat ze bij de artikelen over bijvoorbeeld haarproducten vertelde dat ze geen haar had. Ik dacht, 'geen haar? Hoe kun je nu geen haar hebben, iedereen heeft toch gewoon haar?'. Tammelini, oftewel Tamara, heeft de aandoening Alopecia. En omdat september Alopecia Awareness maand is leek het me interessant om Tamara haar verhaal te laten doen over een leven zonder haar.