Een paar dagen geleden had ik de kriebels. Ik stond in de badkamer, staarde naar die grote dozen met een te grote inhoud aan make-up en in had ineens een opruimwoede. Wat moet ik met al die make-up die daar maar ligt te verstoffen? Ik pakte een grote kartonnen doos en begon er make-up in te leggen die ik niet snel in mijn everyday bakje zou plaatsen. Budget en high end merken, gekregen of zelf aangeschaft, het maakte me niet uit, als ik het de afgelopen tijd niet had gebruikt ging het in de kartonnen doos. Uiteindelijk had ik ruim 5 kilo aan make-up bij elkaar verzameld.
