dinsdag 18 oktober 2011

Flash Series pt. 6

Yes, de nieuwste Flash Series staat weer online en dit is tevens de laatste van de 3 Flash Series waarmee ik Andy heb geholpen met de make-up. Deze serie is mijn favoriet en hier was ik het meest nieuwsgierig naar. Zal je altijd zien dat die dan als laatste wordt bewerkt en online komt, haha! Klik verder voor meer foto's!










Voor deze Flash Series had Andy deze mooie statement ketting van Mango als uitgangspunt. Het is een hele romantische en chique ketting, en ze wilde een soort Boudoir look & feel, dus met een romantische Franse touch. Andy heeft een hele leuke, ouderwetse badkuip die de perfecte setting was voor deze shoot. Het lijkt op de foto overigens alsof ze naakt is, maar ze had een short en een bandeau top aangetrokken. Ik heb badschuim staan maken in de wastafel en toen alle schuim over Andy heen gedrapeerd, en wat in haar handen gelegd voor het 'blazen'. 

Haar make-up heb ik vrij naturel gehouden. Haar ogen heb ik lichtelijk smokey opgemaakt in bruingrijze tinten, een lichtroze blosje en een natuurlijke peachy lipgloss. Haar haren heb ik staan teezen en sprayen zodat het wat voller werd, want ik had een 'Big Hair' in gedachten. Andy's haren zijn heel erg stijl en omdat ze het altijd in een scheiding draagt, was dat een enorme uitdaging. Uiteindelijk heb ik het redelijk omhoog gekregen, maar eigenlijk wilde ik het NOG hoger! Haha! 

Andy en ik hebben twee maal eerder samengewerkt aan de Flash Series, bekijk hier deel 5 en deel 4. De andere 3 zijn te vinden op haar website, StyleScrapbook.com. Big thanks ook naar Richard die de foto's heeft gemaakt!

Until next time,
Serena Verbon

Follow me on Facebook, YouTube, Bloglovin & Twitter