dinsdag 18 oktober 2011

The Battle is Back!


Een hele tijd geleden was ik begonnen met The Battle of the Beautybloggers, een 'strijd' die andere beautybloggers met mij aangaan in het creëren van de beste, origineelste en mooiste make-up looks. Een leuke uitdaging, want je moet al je creativiteit in de strijd gooien om te winnen! Ik wil de Battle weer van start laten gaan, maar eerst moeten jullie stemmen op de mooiste look van afgelopen seizoen!





De allereerste battle hield ik met onze lieftallige VeraCamilla, maar toen was het idee nog niet ontstaan om hetzelfde thema te nemen en daar allebei een look bij te maken. We hadden toen thema's vor elkaar gekozen. Ik koos voor haar 'Uil' en zij voor mij 'Hello Kitty'. De officiële Battle start dus pas vanaf de tweede look. Ik heb de thema's steeds boven de foto's gezet. Leuk om te zien hoe elk thema weer heel anders wordt geïnterpreteerd, niet?

Het vijfde thema, mugshot, ontbreekt, want ik kon het bijbehorende artikel met geen mogelijkheid terugvinden op de blog van mijn tegenstander helaas.

De bedoeling is dat jullie goed naar het thema kijken en bepalen wie van mijn tegenstanders dit thema het beste, origineelste en mooiste heeft uitgevoerd. Belangrijk zijn ook de props (accessoires) die er gebruikt zijn. Als jij vindt dat mijn tegenstander van mij heeft gewonnen, kun je onderaan dit artikel je stem op die tegenstander uitbrengen. Choose wisely, want;

De winnende tegenstander wint een maand lang een banner in de rechterkolom op Beautylab.nl, met een link naar haar eigen blog! Super goede promotie dus, want via mijn site krijg je dan lekker veel nieuwe bezoekers!

Voor het komende seizoen van The Battle heb ik al voldoende tegenstanders, het heeft dus geen zin om jezelf op te geven. Aan het einde van dit seizoen heb ik wel nieuwe tegenstanders nodig, maar jullie zien vanzelf een oproepje op de site verschijnen. Ik hoop dat veel mensen zich zullen opgeven, want het is leuk om al je creativiteit in de strijd te gooien en tegelijkertijd is het goede promotie voor je eigen beautyblog.  

Goed, op naar de looks!



Bij de vierde look moet ik even vertellen waar onze looks op slaan. Ik heb mijn look gebaseerd op de Egyptische koningin uit de clip Remember the Time van MJ (jaren 90 clip) en Esther dacht aan Marilyn Manson en de gothic cultuur, die in de jaren 90 heel hot was.












Stemmen kan t/m zondag 23 oktober, 00:00! Good luck en moge de beste winnen! Na zondag plaats ik een banner van de winnende beautyblogger op mijn site en gaat het tweede seizoen van The Battle van start!

Laat even een comment achter met jouw persoonlijke favoriet en de reden waarom deze tegenstander wat jou betreft heeft gewonnen, ik ben benieuwd!

Until next time,
Serena Verbon