woensdag 19 oktober 2011

The Battle - eerste thema van tweede seizoen

Yeah! Zoals jullie gisteren konden lezen (klik hier) gaat The Battle weer van start. Normaal gesproken laat ik steeds bij het artikel weten wat het volgende thema is en tegen wie ik het op ga nemen, maar omdat het nu om de eerste battle van seizoen 2 gaat heb ik er speciaal een klein tussendoor artikeltje aan gewijd. Klik verder om erachter te komen tegen wie ik ga battelen en wat ons thema zal zijn!



Het thema voor volgende week is:


En ik ga het opnemen tegen:


Paulien! Maak je borst maar nat, want 'I'm a Barbie girl, in a Barbie world' kan ik uit mijn hoofd meezingen. Daarbij heb ik als klein meisje zo veel met Barbies gespeeld dat ik mezelf toch wel een expert op dat gebied mag noemen. Better believe it girlfriend!

Volgende week, woensdagmiddag 26 oktober om 14:30u, zal ik hier mijn creatieve uitspattingen op het thema 'Barbie' laten zien. Ik maak er een video van met een aantal (close-up) foto's, zoals ik voorheen altijd deed. Ook zal ik hier een link plaatsen naar de blog van Paulien, zodat jullie ook haar interpretatie op het thema 'Barbie' kunnen bewonderen. Ik ben heel benieuwd! Mogen de beste winnen!

De thema's die nog over zijn:
Lady Gaga, India, Afrika, Katy Perry, Zee, Kermis, Films, Bloemen, Zoetigheid, Gothic, Fantasy, 1001 Nacht, Disney, Lente, Horror, Proud to be Fout, Mythologie, Drag, De Toekomst/Sci-Fi, Punk, Jungle, Ghetto Fabulous, Tim Burton.

Mochten jullie nog aanvullende suggesties hebben, please share! Wie weet voeg ik ze wel toe aan de themalijst. De inschrijflijst voor het komende seizoen zit vol, dus het heeft geen zin om je op te geven, jullie zien mijn oproepje voor volgend seizoen vanzelf wel verschijnen!

Until next time,
Serena Verbon

ps. Om 15u verschijnt er een interessant artikel online over voeding & acne, geschreven door Dana!

Follow me on Facebook, YouTube, Bloglovin & Twitter