maandag 3 oktober 2011

10 things I love..

Met '10 things I love' geef ik jullie een klein kijkje in mijn persoonlijke leven van de afgelopen tijd. Deze foto's zijn niet ouder dan 2 weken en random genomen op (spontane) momentjes. Enjoy!









Outfit foto's schieten midden in de New Yorker (als niemand kijkt).



Utrechters die genieten van het zonnetje aan de Utrechtse grachten.


Foto's die nét op het verkeerde moment worden genomen.


De brede glimlach van mijn zusje toen ze het eBookers spel aan het spelen was.


Coco die in de camera smized. Soort van.


Leuke flessen inspiratie bij restaurant 'De 3 vrienden' te Utrecht.


Tegen elkaar Wordfeuden terwijl je gewoon tegenover elkaar zit. En lekker 's avonds terrassen terwijl het al herfst is en het eigenlijk niet meer hoort te kunnen.


Frozz.


Een roze lucht boven Houten.


Een vlinder die vlak voor je neus poseert, terwijl ik toevallig mijn camera in mijn handen heb.



Afgelopen weken waren fantastisch! Het Beautylab event, een heerlijk herfstzonnetje, gezellig geshopt, veel met Larissa opgetrokken, de ontdekking van Wordfeud en leuke nieuwe mensen ontmoet. Komende weken heb ik ook een leuk vooruitzicht, met o.a. een meet & greet met Dita von Teese! 

Hebben jullie ook genoten van het zonnetje? En zo ja, hoe dan? En hoe ziet de maand oktober er voor jullie uit?

Until next time,
Serena Verbon