zaterdag 24 september 2011

Winactie: 3 x Sephora Beauty Pakket!

Whoohoo! In samenwerking met Sephora Nederland mag ik 3 supersonisch goed gevulde beauty pakketten verloten onder onze gezamenlijke Facebook fans. Lees snel verder voor verdere details en de exacte inhoud van de goodiebag!










Jullie willen natuurlijk weten wat er in de Sephora Goodiebag zit! Nou, geloof me, dat is een hoop. Zo'n 10 items van Sephora eigenmerk aangevuld met exclusieve Sephora merken zoals Urban Decay, Make Up For Ever, Benefit en Burt's Bees. Aan alles is gedacht, zowel bath & body producten, skincare, nagellak en make-up. 

- Sephora bag
- Sephora notitieboekje
- Sephora My cocooning box: super supreme body butter & Sugar body scrub
- Sephora Illuminating bronzing oil
- Sephora oogschaduw palette: pin up show #13
- Urban Decay Supercurling mascara
- Make Up For Ever Aqua Cream: #22
- Benefit Full Finish Lipstick: Sassy-frass
- Sephora Long-lasting eyeliner #14 fancy violet
- Burt's Bees handsalve
- Sephora lipgloss: Ultra brillance. Ultra Shine
- Sephora Power Mask
- Sephora Jumbo liner 12HR wear #06 copper
- Sephora nailpolish: diving in malaysia # 68

Oeeeeh, de Sephora nagellak 'Diving in Malaysia' is onwijs populair en haast nergens meer te krijgen, sinds men erachter is dat dit een perfecte dupe is van Chanel's Peridot. En dan bedoel ik echt perfect.

bron: nailingthis.com

Zoals je ziet is het echt een heerlijk verwen pakket en de officiële winkelwaarde moet dik boven de €200 liggen! En van Sephora mag ik maar liefst 3 van deze geweldige pakketten weggeven aan mijn lezers. Te gek! Je maakt dus 3 keer zo veel kans. Remember: nooit geschoten is altijd mis, dus allemaal meedoen!

Laat zien dat je zowel een fan bent van Sephora Nederland en Beautylab.nl door lid te worden van onze Facebook pagina's. Je kunt lid worden door simpelweg op de knop 'vind ik leuk' te klikken. Laat daarna hieronder een comment achter (er is iets mis met het commentsysteem, open mijn site in Google Chrome en refresh net zo lang tot je ze ziet, soms duurt het laden wat langer) en zorg dat je je Facebook gebruikersnaam erbij vermeldt! Vergeet dit niet, anders neem ik je comment niet mee met de loting. Meedoen kan vanaf nu t/m vrijdag 30 september, 00:00 uur.

Klik hier om naar de Facebook Page van Sephora Nederland te gaan.

Klik hier om naar de Facebook Page van Beautylab.nl te gaan.

En als jullie toch bezig zijn kunnen jullie meteen vrienden worden met mij via mijn persoonlijke account!

Good luck y'all!

Until next time,
Serena Verbon

ps. De winnaressen van de Forever21 ringen zijn reeds gecontacteerd.
pps. Het V&D Prijzencircus is alweer van start gegaan! Dat betekent 3 Sephora eigenmerk producten voor slechts €10! Vergeet het niet, dit is DE tijd om in te slaan!