maandag 5 september 2011

Stay in touch!

Social Media, een cruciaal onderdeel van een blogger. Via de social media blijven jullie namelijk optimaal op de hoogte en het is dan natuurlijk wel aan mij om mijn social media connecties goed te onderhouden. Nu ik fulltime aan de slag ga als blogger wil ik dan ook zeker alles nog beter updaten en bij deze nodig ik jullie uit om mij op zoveel mogelijk fronten te 'volgen'.






Bloglovin'
Je kunt natuurlijk elke dag trouw naar Beautylab.nl surfen, maar je kunt je ook aanmelden via Bloglovin'. Bloglovin' is een medium waarbij je meerdere blogs tegelijk kunt volgen. Als je inlogt krijg je een lijst te zien met alle ongelezen berichten van de blogs die jij volgt zodat je er altijd zeker van bent dat je er geen eentje mist. Ook kun je gewoon lekker browsen, de artikelen lezen die je aanspreken of juist overslaan. Volg mij via Bloglovin'! Klik hier om je aan te melden. Je ontvangt geen spam en het is in het begin misschien even wennen, maar iedere Bloglovin' gebruiker die ik ken is er helemaal fan van! 

Facebook
Jullie kunnen mij volgen via mijn persoonlijke Facebook pagina, maar speciaal voor Beautylab fans is er ook een aparte Beautylab Fanpage aangemaakt. Hier worden automatisch alle blogposts geplaatst, maar ook zet ik er af en toe een poll, sneak peek of een grappig filmpje of artikeltje op die ik ergens op internet ben tegengekomen. Hier plaats ik alle leuke dingen die te 'klein' zijn om er een heel artikel aan te wijden, maar die ik wel graag met jullie wil delen. Volg de Beautylab Facebook Pagina door op de knop 'vind ik leuk' te klikken. Klik hier.

Twitter
Via Twitter blijf je zowel op de hoogte van alles omtrent Beautylab, maar het is bij uitstek het leukste medium om mij persoonlijk beter te leren kennen. Ik praat vaak terug (soms krijg ik erg veel respons en verdwijnt je tweet van mijn timeline) en geef bijna altijd wel antwoord op jullie vragen. Ik Twitter vrij veel, maar niet irritant veel, dus met mij in je timeline is het nooit saai! Follow me on Twitter, klik hier!

YouTube
Wil je als eerste op de hoogte zijn van de nieuwe filmpjes? Abonneer je dan op mijn YouTube kanaal, want hier zijn de filmpjes altijd eerder te zien dan op de site. Ook kun je hier reacties achterlaten op mijn filmpjes en op mijn kanaal pagina en duimpjes omhoog (of omlaag) geven. Het is altijd handig om een YouTube gebruikersnaam te hebben, ook al plaats je zelf geen filmpjes. Ga hier naar mijn kanaal en abonneer je op mij, eventueel moet je je eerst nog even aanmelden.

Formspring
Omdat ik echt VEEL TE VEEL mails in mijn inbox krijg die ik niet allemaal kan beantwoorden heb ik formspring in het leven geroepen. Via dit medium kun je korte vraagjes stellen op zowel beauty als persoonlijk gebied. Vraag gewoon alles wat je wil weten. Een paar keer per dag zal ik mijn Formspring checken en dan in 1 rits antwoord geven op alle vragen die er dan staan. Voor mij is dit sneller en effectiever dan mijn mail beantwoorden. De vragen en antwoorden zijn wel voor iedereen openbaar, dus mocht het een wat privé vraag zijn, stel hem dan anoniem (die optie is er namelijk). Korte vraagjes via de mail zal ik voortaan NIET meer beantwoorden, daar heb ik helaas de tijd niet voor. Formspring dus, voor al je vragen. Vragen kun je stellen via de site, rechtsonderaan in de rechterkolom staat het vragenvakje. Teruglezen kan via de homepage, klik hier om naar mijn formspring page te gaan.

Dat was het zo'n beetje, deze 5 vormen van social media gebruik ik het meest. Er is nog veel en veel meer, maar als ik alles vormen van social media zou moeten onderhouden dan zou ik alleen maar achter de computer zitten en daar word ik dan weer niet zo blij van! Voor een blogger is het heel belangrijk om zoveel mogelijk volgens te hebben. Hoe groter mijn sociale netwerk, hoe serieuzer mijn blog wordt genomen. Ik hoop dat jullie mij daarom willen gaan volgen op zoveel mogelijk fronten, al is het maar om het feit dat jullie mij daar enorm mee helpen. Daarbij houd ik regelmatig winacties waarbij je alleen mee kan doen als je me volgt via een of meerdere soorten social media.

Ik ben benieuwd via welke social media jullie mij nu volgen en welke vormen van social media jullie momenteel het meeste gebruiken. Is er iets dat ik niet doe, maar zeker wel moet gaan doen? Tell me in the comments! Enne, follow me everywhere! :-)

Until next time,
Serena Verbon