dinsdag 6 september 2011

Outfit: Birthday Gal!

Op mijn verjaardag probeer ik er altijd extra feestelijk uit te zien, maar op de een of andere manier schijnt dat nooit te lukken. Ik trok daarom maar gewoon mijn favoriete kledingstukken van dit moment aan, in de 'kleuren' zwart en wit.













Zwarte stretch spijkerbroek - Filippa K
Zwart basic hemdje - Forever21
Wit kanten top met vleermuis mouw - Forever21
Zwarte pumps - Berschka
Zilveren MerKaBa ketting - Serenitydesigns.nl

Wit kant kun je heel lieflijk combineren met pastel en bloemenprintjes, maar zelf ga ik liever voor een contrasterend effect met zwart en stoere jeans. Deze Filippa K jeans is echt mijn lievelingsbroek at the moment, en de kanten top zit lekker luchtig en zacht. De pumps zijn iets minder comfortabel, maar geven net wat meer vrouwelijkheid aan de outfit vergeleken met stoere biker boots, bijvoorbeeld. Een eenvoudige outfit, maar omdat het mijn favoriete kledingstukken zijn van dit moment wilde ik het toch even laten zien.

Welke kledingstukken zijn bij jullie favoriet op het moment? Welke jeans, trui, schoenen, accessoires dragen jullie het liefst?

Until next time,
Serena Verbon