vrijdag 16 september 2011

Girl Crush

Girl Crush. Een voor mij nieuwe term, wat inhoudt dat je een beetje verliefd bent op een bepaalde celebrity. En dan niet verliefd, verliefd, maar dat je haar gewoon helemaal het einde vind wat betreft looks, style en vaak ook innerlijk of door haar rol in een serie of film. En zo kwam ik erachter dat ik behoorlijk wat girl crushes heb, waarvan Gisele Bundchen mijn grootste is. Meer over Gisele en mijn andere girl crushes na de klik!




It's a funny thing, die girl crushes. Ik bedoel, mannen zullen niet vaak toegeven welke man ze knap vinden. Behalve mijn vader, die wil later op Sean Connery lijken (ik citeer: echt mooi Sereen, dat witte haar met die donkere wenkbrauwen en dat vele borsthaar). 

Met meisjes ligt het wat gemakkelijker. Wij kunnen gewoon over andere meiden zeggen dat we ze knap en mooi vinden, dat we fan zijn van hun style en looks en dat we stiekem wel een beetje op ze willen lijken. Ik denk dat elk meisje wel een girl crush heeft. 


De eerste keer dat ik Gisele zag was ze al een Victoria's Secret Angel en ik vond haar meteen prachtig! Lange benen, een mooie kaaklijn, killer cheekbones, een vrij lange en rechte neus, sproetjes (daar heb ik een zwak voor), lange blonde lokken en een hele sexy oogopslag. Sexy, maar ergens ook heel puur. Ze is zowel naturel als heftig in de makeup een echte beauty! Wat ik zo mooi vind is dat ze niet ultradun is, maar juist wat meer spek heeft op haar billen en borsten en dat haar taille mooi smal is. Sorry, ik kan er maar niet over ophouden, ik vind Gisele gewoon echt een prachtige vrouw. En nu schittert ze in de nieuwe Esprit campagne waar ze in mooie winterjassen poseert. De jassen zijn voor mij automatisch mooier dan als een ander model ze zou dragen, haha! Tja. Als ik toch eens wat van haar genen kon overnemen...zucht.




In bovenstaande video zie je hoe Gisele zich 'behind the scenes' gedraagd. Ten eerste heeft ze echt zo'n leuke, schorre stem en ten tweede is het een echte gangmaker. Ze is heel spontaan en energiek en maakt echt sfeer. Volgens mij is ze ook een beetje prettig gestoord. Maar tegelijkertijd professioneel. Funny, je kent iemand totaal niet, maar op basis van mooie foto's en enkele YouTube video's creĆ«er je toch een bepaald beeld van iemand. 

Onlangs heeft Gisele een baby gekregen en in de foto's hieronder chillen ze samen in het park. Zelfs als Gisele niet aan het werk is ziet ze er geweldig uit. Op de foto waar ze een camera vasthoudt ziet ze er zo blij en gelukkig uit! I love it when people are happy! 



Gisele's mooiste ads vind ik die van Victoria's Secret en van het parfum The One van Dolce & Gabbana, waar ze het gezicht van is.



Andere girl crushes van mij zijn:
  • Beyonce Knowles
  • Kate Moss
  • Emma Stone
  • Shakira (ja, wat is haar achternaam eigenlijk?)
  • Kim Kardashian
  • Mila Kunis
  • Jennifer Lopez

Wie zijn jullie Girl Crushes, en waarom? En what's up met alle mannen die niet kunnen zeggen welke mannen zij knap vinden! Tell me in the comments please, ik ben benieuwd :-)

Until next time,
Serena Verbon