dinsdag 20 september 2011

Geshopt @ Amsterdam

Shoppen is mijn grootste hobby,  ik houd er van! Ik ben net terug van een bezoekje aan Amsterdam om een deel van mijn roze outfit op te halen en toen ik naar de tram liep en weer eens aan het verdwalen was, stuitte ik op een leuke shop genaamd Jutka & Riska. Benieuwd wat ik heb gescoord?








Dankzij de lieve Anique van NineteenPR heb ik een prachtige Conley's rok gekregen die ik zondag op het Beautylab Event kan dragen. Het is een poederige paarsroze kleur en de rok valt mooi strak in de taille. Het loopt een klein beetje wijd uit, echt een sprookjes kledingstuk! Ik kwam tot de ontdekking dat mijn Primark pumps er perfect bij passen! Nu nog een bovenstukje en dan is de outfit compleet! Hebben jullie een idee wat ik er boven kan dragen? Ik heb er echt zin in zondag!



Toen ik vanaf Nineteen PR richting de tram liep verdwaalde ik weer eens, maar zo zie je maar weer, verdwalen is zo gek nog niet. Vanaf de etalage spotte ik deze stoere skull ring met strass, en toen ik binnen ging kijken ontdekte ik nog veel meer leuks. Bij Jutka en Riska verkopen ze o.a. vintage designer kleding, kleding uit eigen atelier en merken zoals Numph, Motel Rocks en Sugarhill Boutique. Echt MIJN merken, om het zo maar even te zeggen. Je kan je voorstellen dat ik de winkel niet kon verlaten zonder iets aan te schaffen. De ring was overigens €13 en is deels van elastiek, dus past het bijna altijd, handig!

Jutka en Riska zitten in Amsterdam, Haarlem, Heemstede en Antwerpen.



Zoals jullie weten ben ik helemaal into de zwierige rokken. Ik spotte dit knalrode exemplaar die tot halverwege de kuiten komt. Superleuk met winterboots met een hakje! De prijs van deze rok is €39,95 en hij kwam uit eigen atelier.



Ook zag ik dit schattige jurkje van Kling. Het is een zachtroze kleurtje, strapless en mooi strak in de taille. Door de flap op de heupen krijg je een mooi zandloperfiguur. En die flap voor verbergt een eventueel buikje. Dit model doet je lichaam echt ten goede. Leuk voor feestjes! De prijs was afgeprijsd naar €34,99.


Zo! Ik wilde jullie mijn aankoopjes graag even laten zien. Ik ben momenteel bezig met een filmpje uploaden, als het lukt plaats ik die later op de dag nog hier online. Of in elk geval een ander artikeltje nog.

Until next time,
Serena Verbon