donderdag 15 september 2011

Bliksembezoek London


Als jullie dit lezen loop ik waarschijnlijk ergens op Schiphol rond. Rimmel London heeft mij en een aantal andere beautyjournalisten namelijk uitgenodigd voor mijn allereerste internationale persevent...in London! Tijdens het event zullen o.a. Kate Moss en Solange Knowles aanwezig zijn en in de avond is er een party. Het wordt echt een bliksembezoek want morgenochtend vliegen we alweer terug, dus erg veel tijd voor shoppen zit er niet in. Ik heb er onwijs veel zin in!




Mijn allereerste internationale persevent! Super spannend natuurlijk. We vliegen deze ochtend om 8.00u al heen en zullen zo rond 9.30u in ons hotel aankomen. We logeren in het Hyatt Regency hotel, vlakbij Oxford street. Erg veel tijd om te shoppen is er niet, want we moeten rond 12u alweer terug bij het hotel zijn omdat we dan met taxi's naar het Claridge's hotel worden gebracht, waar een heerlijke traditionele Engelse lunch op ons staat te wachten. Waarschijnlijk kan ik nog net even snel de Topshop en Superdrug induiken!

Na de lunch vindt het Rimmel London persevent plaats in de ballroom van Claridge's. De Rimmel ambassadrices Kate Moss, Solange Knowles en Georgia May zullen hier ook aanwezig zijn, dus ik hoop dat ik een glimp van ze kan opvangen! Na het event volgen er product demonstraties en workshops, daarna moeten we snel ergens avondeten, want om 19.30u start de avondparty alweer! Die vindt plaats in het Battersea Power Station en ook hier zullen de Rimmel ambassadrices weer aanwezig zijn. Kate Moss arriveert zelfs per helikopter, wordt er gezegd. Eerst is er een optreden van een Engelse band en daarna spinnen de dj's wat platen. 

De dresscode voor het event is Casual Chic en voor de avondparty is het London Cool. Ik heb mijn koffertje reeds ingepakt en het leek me leuk om jullie te laten zien wat ik dan zoal denk nodig te hebben voor die ene dag. Omdat we verschillende dingen gaan doen (vliegen, persevent, uit eten, party) heb ik meer meegenomen dan ik gewoonlijk zou doen.


essentials

beautycase

zwart kanten jurkje voor de avondparty

mijn reis outfit - zwarte jeans, zwart topje en witte doorzichtige blouse

mijn persevent outfit - zwarte broekrok, camel/zwarte top en een zwarte tailleriem

the shoes - hoe hoger hoe beter!

the jewelry - river Island, Pearl Mania, Serenity Designs, Fenize en Marcia Moran

Ik heb het allemaal in dat paarse reiskoffertje van Lidl gepropt (klik hier). Dat koffertje is echt een hele goede aankoop geweest! Ik gebruikte hem ook in Barcelona en Gent en het is echt ideaal voor stedentrips, weekendjes weg of voor tripjes zoals deze. Hij is klein genoeg om als handbagage in het vliegtuig mee te nemen.

Het wordt vandaag dus een drukke, hectische dag, maar wel ontzettend leuk! Ik heb er veel zin in en ik hoop dat ik jullie dit weekend een goede close-up foto van Kate Moss kan laten zien, ik ga mijn best doen voor jullie. Ik zal proberen zo veel mogelijk foto's te maken van het event en van mijn looks en outfits.

Welke shops in Oxfordstreet moet ik echt bezoeken? Ik heb maar 2 uur de tijd dus ik moet efficient met mijn tijd omgaan!

Until next time,

Serena Verbon