vrijdag 23 september 2011

Beautylab.nl in MOOI - gratis tijdschrift van Etos

Als ik had geteld was ik denk ik op zo'n 50 keer uitgekomen dat jullie mij hebben laten weten dat Beautylab.nl wordt genoemd in MOOI, het gratis magazine van de Etos. Echt lief! Ik heb eindelijk zelf een Mooi magazine weten te bemachtigen en bladerde meteen door naar bladzijde 65 en ja hoor, daar stond het! Ik stond te stralen als een zonnetje!


De Mooi van september staat in het teken van Rood. Bladzijde 65 heeft als thema 'online' en Beautylab.nl wordt als eerste blog van de blog top 3 genoemd. Trots!



Er staat: www.beautylab.nl Als moleculair biologe ontleedt Serena elke creme en serum. En nee, dat wordt niet saai. Want en passant bespreekt ze ook make-up, parfums en outfits. En dat doet ze heel inspirerend en vrolijk.

Die steek ik in mijn zak! Dankjewel Etos!

Until next time,
Serena Verbon