zondag 18 september 2011

Advertorial: Vier de zomer met Lay's!

Zomer, welke zomer? Wellicht ligt de zomer nog als een vage herinnering in je geheugen. Als je heel hard je best doet kun je je misschien nog voor de geest halen hoe de geur van zonnebrand en cocktails ook alweer rook. De laatste dagen zijn we THANK GOODNESS toch nog getrakteerd op levensechte zonnestraaltjes, en dat laat Nederland niet aan zich voorbij gaan. Half Nederland bevindt zich dat meteen voetballend in het park of chillend met vriendinnen op een picknick kleedje. Lay's maakt deze zonnige dagen extra leuk door een aantal mensen te verrassen. Wil je weten hoe? Bekijk dan 3 hele leuke Lay's video's, na de klik.






Volgens mij is dat linker meisje op het kleedje Renou Zulfiqar. Ik ken haar nog als klein meisje, want haar moeder werkte toen bij Douglas in de tijd dat ik daar kassameisje was. Kleine meisjes worden groot! En mooi!


Super leuk toch, van Lay's? Echt zo gaaf om te zien, de reacties op ludieke acties. Soms wil ik zelf ook gewoon zoiets organiseren en vastleggen (maybe I will!). Zelf kies ik trouwens altijd voor Thai Sweet Chili.

Wat is jullie favoriete Lay's smaak?

Until nexttime,
Serena Verbon