zondag 21 augustus 2011

Outfit: Kolorful Kimono

Mijn zusje Larissa kocht deze kimono in de sale bij H&M en ik was meteen verliefd! Die MOEST ik ook! Ik was dan ook erg blij dat deze kimono op mij hing te wachten in het sale rek van de H&M in Barcelona. Vandaag heb ik er een speelse en tegelijkertijd chique outfit mee gecreĆ«erd.









Kimono van de H&M - gescoord voor €15 in de sale
Zwart spagettiband hemdje van de Berschka
Zwarte jeans van Philippa K - normale prijs €140, maar ik scoorde hem voor €50 in de sale
Gele pumps van de Berschka - nieuwe collectie, prijs is €24,95
Roze tailleriem - ooit een keer ergens gekocht voor €2,50
Goldfilled wrapped earrings met een ruwe roze Saffier - binnenkort te koop via Pearl Mania
Roze lipstick via Chanel

De kimono is zwart met kleurrijke bloemen zodat het heel gemakkelijk is om hem te combineren met allerlei kleurrijke accessoires. Je kunt er ook voor kiezen om hem open te dragen, dus zonder riem, wat ook heel mooi staat. Met een zwarte riem en zwarte schoenen staat het ook heel chique, maar het is dan leuk om een kleurtje in bijvoorbeeld je nagellak of lippenstift terug te laten komen. Je kan er alle kanten mee op en ik ben er dan ook heel blij mee!

Until next time,
Serena Verbon