maandag 1 augustus 2011

Outfit: Crocodile Dundee

Gisteren gingen we met de nichtjes mijn andere nichtje Sharlena verrassen (jullie kennen haar misschien nog wel omdat ik ooit dit artikel over haar heb geschreven) omdat ze over een maandje gaat trouwen. We hadden een tapasboot afgehuurd die door de Utrechtse grachten vaart terwijl wij gezellig kunnen eten, drinken en kletsen. Een video hiervan komt later online, maar ik wilde jullie mijn outfit van die dag vast laten zien met mijn nieuwste aanwinsten: Pell Mell tas met krokodillen motief en schild oorbellen via Fenize.nl.








Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe tas van Pell Mell. Al eerder liet ik jullie van hetzelfde merk een paars exemplaar zien met struisvogel motief, maar deze bruine tas past veel beter bij mijn dagelijkse outfits. Een heel groot pluspunt: mijn Galaxy Tab past precies in het voorvakje! Ik draag deze tas nu dagelijks, meestal over mijn schouder, maar soms ook schuin. Er zit een klein portomoneetje bij waar ik kleingeld en de belangrijkste pasjes in bewaar en verder passen de basic spulletjes er precies in. Het is geen grote tas waar megaveel in kan, maar dat vind ik juist wel fijn. Hoe groter de tas, hoe meer onnodige zooi je meesleept, is het niet? :)

Pell Mell tassen zijn te koop via Tassenfetish.nl - schrijf je nu in voor hun nieuwsbrief en ontvang maar liefst 15% korting op je eerste bestelling! Dit model kost €59, maar met de korting er van af komt de tas op €51. Het is een goede, stevige kwaliteit leer met mooi afgewerkte stiksels.




Waar ik ook erg blij mee ben zijn mijn nieuwe schild oorbellen gemaakt van echt sterling zilver. Deze oorhangers komen van Fenize.nl vandaan, waar ik al eerder een grote sterrenring bestelde. De oorhangers maken een leuk rinkelend geluid als ik er tegenaan kom en ze hebben een mooie, ethnische style. Ze zijn opvallend maar stijlvol en chic, I love them! De prijs van deze oorhangers is €44,95.

De webshop Fenize.nl wordt gerunt door Fenna, een jonge en slimme meid. Fenna verkoopt prachtige sieraden van sterling zilver. Echt zilver dus, en dat voor een behoorlijk scherpe prijs. De sieraden zijn stoer en strak maar hebben toch ook een vrouwelijk randje.



Olijfgroen gehaakt uniekje van Timezone (deze kocht ik zoveel jaar geleden op een sample sale)
Zwart wikkelvestje van Vila (ik draag het los zodat de punten lekker zwierig om me heen hangen)
Zwarte legging van GAP
Zwarte laarzen met bruine hak van Zara
Ketting van SerenityDesigns.nl €39,95
Sterling zilveren oorhangers van Fenize.nl €44,95
Bruine leren tas met krokodillen finish van Pell Mell via Tassenfetish.nl €59

Until next time,
Serena Verbon