woensdag 27 juli 2011

Winactie: Creative with ChillCat

Een tijdje terug deed ik noodgedwongen boodschappen bij de Albert Heijn XL in Utrecht Overvecht (die waren als enige supermarkt in de buurt nog open tot 22u op zondag) waar ik de prachtige paars met gouden blikjes van ChillCat ontdekte. Ik kende het niet, maar ik mag graag iets nieuws uitproberen en nam een blikje mee naar huis. Sindsdien ben ik groot fan van ChillCat. En raad eens wat, ChillCat is ook groot fan van BeautyLab! Via ChillCat mag ik namelijk hele leuke prijzen aan jullie weggeven, lees hierover meer na de klik.





ChillCat is nieuw in Nederland. Het prachtige blikje ligt sinds begin dit jaar in de schappen, maar het is helaas nog niet in elke supermarkt verkrijgbaar. Het kan daarom zijn dat je het blikje nog nooit eerder hebt gezien, maar daar gaat hopelijk binnenkort verandering in komen. Check de verkooppunten vast op hun website www.ChillCat.nl.

Twitpic van een tijdje terug: Clarence chillt met ChillCat

Maar wat is ChillCat nu precies? Hoe smaakt het en hoe chill gaan we hier nu precies van worden? ChillCat  moet allereerst niet verward worden met een energydrink. ChillCat is namelijk een relaxdrink. In Amerika een grote hit, maar hier in Nederland is ChillCat de allereerste relaxdrink op de markt.

ChillCat is een licht koolzuurhoudende functionele drank. Dat houdt in dat het niet alleen erg lekker is, maar ook iets voor je doet. ChillCat bevat witte- en groene thee extract, rijk aan L-Theanine. L-Theanine is een aminozuur die als natuurlijke rustgever dienst doet voor wie gespannen en prikkelbaar is, het verminderd onrust en irritatie, zonder verlies van focus. Naast L-Theanine bevat ChillCat ook vitaminen en antioxidanten. ChillCat kan je geheugen en je concentratie verbeteren terwijl de antioxidanten de schadelijke invloeden van buitenaf en veroudering tegengaan. 


L-Theanine kan helpen bij;
  • bevordering van ontspanning zonder suf te maken
  • verbetering alertheid, concentratie, geheugen en leervermogen
  • vermindering van angstgevoelens
  • vermindering van stress en irritaties
  • vermindering van nervositeit door werk en (over)vermoeidheid
  • ondersteuning van het immuunsysteem
  • vermindering van tijdelijke, lichte slaapproblemen

ChillCat houdt me scherp en relaxt en smaakt daarnaast ook nog eens lekker! Het is niet mierzoet, het smaakt licht fruitig en je proeft duidelijk de thee, maar het is niet overheersend. De smaak is lastig te omschrijven, vandaar ook de tekst op het blikje 'makes you wonder'. Je moet het denk ik gewoon zelf geproefd hebben om te begrijpen wat ik bedoel! Wat ook zeer 'chill' is aan ChillCat is dat het slechts 3,7 calorieën per 100 ml bevat. In een blikje zit 355 ml, dus een blikje bevat zo'n 13 calorieën. I'm just sayin'. ChillCat bevat wel enkele zoetstoffen in een minimale hoeveelheid (om de bitterheid van de thee te compenseren), maar geen aspartaam. 


Goed, het moge duidelijk zijn: ik vind ChillCat superchill en ik hoop jullie allemaal aan de ChillCat te krijgen! Zoals ik al aangaf in het artikel van gisteren zijn koffie en suiker niet perse nodig om de hele dag door energie te krijgen. Een aangepast eetpatroon en een blikje ChillCat is all you need :-)

WIN WIN WIN
BeautyLab heeft in samenwerking met ChillCat een leuke winactie bedacht waarmee wij graag de creativiteit in jullie willen aanwakkeren! 

1. Maak een mooie make-up look, eye look of nail art creatie met ChillCat als thema. Laat je inspireren door de kleuren en de patronen van het blikje!

2. Als je Facebook hebt, wordt dan fan van de ChillCat fanpage en plaats je creatieve uitspatting op hun prikbord. Heb je geen Facebook dan kun je je creatie naar mij mailen op starpede@hotmail.com en dan plaats ik jouw foto op hun prikbord.

3. Jullie hebben 2 weken de tijd om je creatie in te sturen, namelijk t/m 10 augustus 2011 00:00 uur. Hierna sluit de wedstrijd en zal de PR lady van ChillCat zo snel mogelijk de 3 prijswinnaars uitkiezen die ik via mijn blog bekend zal maken. 

Wat kan je winnen? De eerste prijs is een fashioncheque t.w.v. €100 (whuuuut!) en de tweede en derde prijs is een tray ChillCat bestaande uit maar liefst 24 blikjes!


Ik zeg: meedoen! Laat je creativiteit de vrije loop en laat je inspireren door ChillCat. Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties. Succes iedereen. Keep it chill. Check de ChillCat website voor meer informatie en inspiratie.

Until next time,
Serena Verbon