zaterdag 2 juli 2011

Video: Mijn Beauty Boeken Stash

Na de klik vinden jullie een video waarin ik mijn Beauty Boeken show. Boeken van Chanel en Dior die ik opgestuurd heb gekregen (dit zijn collector items die helaas niet te koop zijn), een boekje over parfum, boekjes over natural beauty, kruiden en planten met DIY recepten en boeken geschreven door visagisten met prachtige looks en make-up basics. Na afloop van het filmpje niet meteen wegklikken als je wil lachen...







Lijst van mijn Beauty Boeken (in volgorde van appearance):

  • Human Anatomy & Physiology - 5th edition - Marieb et.al.
  • Parfum - Nigel Groom
  • Verwen Jezelf - Catherine Bardey
  • Grow Your Own Drugs - James Wong
  • Making Faces, Face Forward & A Beautiful Life - Kevyn Aucoin
  • The Beauty of Color - Iman
  • Asian Faces - Taylor Chang-Babaian
  • Makeup is Art - Rana Ririnui en Lan Ngyuyen


Welke beautyboeken heb jij in je bezit en welke beautyboeken raden jullie mij nog aan?

Until next time,
Serena Verbon