maandag 25 juli 2011

How-to: Chubby Rich Cats

Al surfend over internet op zoek naar leuke nail art ideetjes stuitte ik op de beautyblog Beauty Vibes waar ik deze uberschattige 'Chubby Rich Cats' nail art tegenkwam. Ik ging meteen zelf aan de slag en deze nail art is echt makkelijker dan je denkt. Klik verder voor de stap-voor-stap uitleg om ook deze rijke, dikke katjes op je nagels te krijgen.




inspiration via Beautyvibes.com

We beginnen met een basecoat gevolgd door een dekkende laag van een lekker fel kleurtje als ondergrond. Ik koos voor turkoois, maar felroze, geel, of oranje staat ook super. 


Met een zwarte striper teken ik de omtrek van het lijfje van de Chubby Cats.


De lijfjes 'kleur' in in met een zwarte nagellak.


Met de zwarte striper teken ik vervolgens de oortjes.


Met een dotting tool en witte nagellak teken ik de oogjes.


Met een kleinere dotting tool (of met een sateprikker) teken ik de pupillen en een roze neusje.


Omdat het hier om rijke katjes gaat moeten ze natuurlijk wel een blingbling halsbandje krijgen! Ik had helaas alleen maar vrij grote steentjes, kleinere hadden mooier gestaan. Ik heb ze vastgeplakt met een drupje blanke lak erstussen en de steentjes pakte ik voorzichtig op met een pincet.

Bij gebrek aan steentjes kun je ook metallic gouden of zilveren stipjes zetten met een dotting tool en er vervolgens glitterlak overheen stippen. 



Cute, noh?

Let me know als jij ze ook hebt gemaakt! Good luck!

Until next time,
Serena Verbon